![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#21
|
|||
|
|||
![]()
"Ja kaudelle 2009 vakavasti harkitaan sääntömuutosta: luukut ja ovet auettava/saranoitu vain yhdestä reunasta"
jos säännöissä olisi että kuva on otettava ovet ja luukut kiinni loppuisi tämä kikkailu eikä tulisi sääntötulkintoja luukuista "Kilpailija ei saa ajaa huoltoautoa, kaikki kilpailijat ovat koko kilpailun ajan mukana kilpa-autossa" mutta jos kilpa auto on rikki eikä se liiku eikö se ole aivan yhdentekevää missä kipailijat sillä hetkellä ovat ja ahtaasti tulkiten tuohan tarkoittaa sitä että apukuljettaja ei voi olla auton edessä näyttämässä merkkiä mihin ajetaan sillä silloinhan kaikki kilpailijat eivät ole kilpa autossa "Suositellaan kuvien ottoa siten että autosta näkyy muutakin kuin (helposti irtoava) luukku/ovi" eikä tällaisia suosituksia jos kerta kuvat tullaan hylkäämään sanotaas se suoraan ennen kisaa että tälleen ajattelin kaivaa verta nenästä -Ossi- |
Luokat |
suunnistus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |