![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
jos joku yhtään käsitti mikä oli ajatukseni niin mielipiteet tervetulleita tai naurakaa ainakin ajatukselle (;[/QUOTE]
Ajatus ei ole yhtään naurettava. Esimerkkinä BJ:n aksuleilla ja BJ:n vaihteisto/alennusvaihteisto kytkinakselista nissanin etuvetariin kytkettynä toimii tosi hyvin. Nyt alla 38 Swampperit ja niilläkin menee pienimmällä vaihteella tosi hitaasti. Muunmuassa nousee pystysuoraa kivenpintaa kun ajaa pyörät sitä vasten. Moottorin vaihteistoon pitää tosiaan tehdä tasauspyörästön 100%:n lukitus, muuten ei kestä. Vaihteita siis 4 x 4 x 2 eteen ja 4 x 1 x 2 taakse. Pakkia ei mielestäni kannata moottorin vaihteistossa käyttää, se pyörittää toista vaihteistoa takaperin ja se voi olla kohtalokasta. Laite on toiminut vuosia, talvisin lumitöissä ollut hyvä apu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.10.2006 14:47 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |