![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
En ole ikinä tähdännyt aseella ihmistä päin enkä tähtää, paitsi armeijassa kun leikittiin sotaa (olin silloinkin rambo, mulla oli purppuran punainen hikinauha ja ammuin ihan hurjana ja kun panokset loppu ni hakkasin aseen perällä vihollisia, sain kouluttajalta luvan etukäteen)
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tässä lienee selitys sille, minkä takia kannattaa vauvojen hoitopöytiin laittaa edes pienenpienet laidat. |
|
|
||||
|
||||
|
Pyh. Juuri tuon takia nykynuorista tulee semmosia vellihousuja kun eivät voi karaistua kun elävät pumpulissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Miettiikö vielä joku että miksi leka bannataan joka foorumilta ???
Itse olen niin vellihousu että pelkään ihmisten terveyden puolesta kun tämän kaverin juttuja lukee....
|
|||
|
|||
|
Vähän alkaa olla sama fiilis. Oikeasti pelottaisi jos leka olisi naapurissa. Poliisit sais käydä joka päivä noutamassa lekan putkaan nukkumaan niin uskaltaisi kotonaan nukkua.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vaikuttaa siltä että Lekalla on meneillään kesäloma joka on alkanut reilu viikko sitten. Varmaan itselläkin alkaisi kirjoitukset hiukan rönsyilemään jos olisin 10 päivää vetänyt kaljaa/kossua. Nyt olisikin paikallaan että Leka alkaisi hiukan jarruttelemaan, nimittäin jos vielä 3 viikkoa jatkat samaa rataa niin heräät varmaan jostain "Niuvanniemestä". Mörköjä hyppii seinillä ja pirut istuu aitan portailla ym. kivaa.
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. Viimeksi muokannut 33SD : 05.09.2008 23:15 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan | jappe | Tapahtumat | 20 | 14.10.2007 19:49 |
| Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? | offipete | Chit-Chat | 0 | 10.05.2006 20:43 |
| keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
| Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |
| Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |