![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Voi Kiesus.. Toivottavasti tuo reukku on todellakin Crossmannin ilmareplica, eikä ainakaan aito.. Haulikko sensijaan vaikuttaa aidolta. Tuollaisen näkeminen pistää todellakin miettimään, pitäisikö aselupien myöntämistä ja valvontaa tiukentaa entisestäänkin. Kenties vuosittain toimitettavat oikeuspsykiatrian lausunnot voisivat olla in. Enpä olisi ikinä uskonut, että minä sanon näin, mutta tuon Lekan videon nähtyäni en enää muutakaan voi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole ikinä tähdännyt aseella ihmistä päin enkä tähtää, paitsi armeijassa kun leikittiin sotaa (olin silloinkin rambo, mulla oli purppuran punainen hikinauha ja ammuin ihan hurjana ja kun panokset loppu ni hakkasin aseen perällä vihollisia, sain kouluttajalta luvan etukäteen) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tässä lienee selitys sille, minkä takia kannattaa vauvojen hoitopöytiin laittaa edes pienenpienet laidat. |
|
||||
|
||||
![]()
Pyh. Juuri tuon takia nykynuorista tulee semmosia vellihousuja kun eivät voi karaistua kun elävät pumpulissa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Miettiikö vielä joku että miksi leka bannataan joka foorumilta ???
Itse olen niin vellihousu että pelkään ihmisten terveyden puolesta kun tämän kaverin juttuja lukee....
|
|||
|
|||
![]()
Vähän alkaa olla sama fiilis. Oikeasti pelottaisi jos leka olisi naapurissa. Poliisit sais käydä joka päivä noutamassa lekan putkaan nukkumaan niin uskaltaisi kotonaan nukkua.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan | jappe | Tapahtumat | 20 | 14.10.2007 19:49 |
Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? | offipete | Chit-Chat | 0 | 10.05.2006 20:43 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |