Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.08.2008, 13:52
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

Tähän on kyllä pakko vielä kirjoitella yleiskiitokset rastienvienti tiimille ja muille kilpailua tehneille. Ja en mä nyt niin paha nakittaja ole, vaan vähän pahempi;) Kyllä mä nakkia napsautelen, jos hommat on vaiheessa, missä ei oikeen kukaan tiedä mitä tekisi tai jotain on pitää saada tehtyä nopeasti. Ja yleensä tämä tapahtuu paljon tehokkaammin, kun nimeää jonkun, jonka on homma tehtävä. En kuitenkaan kaikkeen pysty itse vaikka kuinka sitä haluaisinkin.

Tällaisen kilpailun järjestäminen on kuitenkin kokoajan taistelua kelloa vastaan, koska koskaan ei aikaa ole tarpeeksi, vaan on saatava mahdollisimman hyvin tehtyä hommat aikarajan puitteissa. Tämä tarkoittaa sitä, että välillä on vaan pakko tehdä, vaikka homma ei enää mielekkäältä tuntuisikaan. En itse ainakaan halua niskoilleni sitä sadan autokunnan vihaa, kun hommat eivät ole tehty aikanansa. Sama asia on jokaisessa kilpailussa, vaikka kuinka hyvin olisi hommia etukäteen tehty. Aina löytyy viimehetkellä se "PERKELE, miksi kukaan ei ole tätä ajatellut tai tehnyt!!!" asia, joita sitten ratkaistaan äärimmäisen lyhyessä ajassa ja joissa useasti sitten pieniä virheitä tulee.

Nämä kilpailut olivat jälleen kerran erittäin rankat henkisesti (kuten aina) ja jopa fyysisesti (kuten aina), mutta (kuten aina) myös erittäin antoisat. Ja kyllä sen yleisesti huomaa että sunnuntai aamuna on porukka erittäin väsynytta, puhe sammaltaa niin toimistonväellä kuin kilpailijoillakin. "thjulft mjhfaaliin.." "mhitjhää..."

Esiinnousseihin ongelmiin olen miettinyt vähän ratkaisuja, mutta tähän sitten tarvitsen Jappe:n apua:) Lähinnä, että rastin arvostelua ei voitaisi jättää tyhjäksi, vaan pitäisi hylätyssä kuvassa kirjoittaa esimerkiksi (-) merkki ruutuun, että antaisi hypätä seuraavaan kuvaan. Tämä tietysti vähän hidastaa ja aiheuttaa kettuunnusta tulosten laskijoissa, mutta samalla poistaisi mahdollisuuden hypätä vahingossa jonkin kuvan yli.

Kiitän kaikkia kilpailuun osallistuneita kilpailijoita ja järjestäjiä.
Vastaa lainaten

Luokat
tml

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Warn trophy / Finland Trophy the_undertaker Chit-Chat 2 15.08.2007 05:10
Croatia Trophy Tapsa_ja_Dumbo Linkit 2 07.08.2005 19:27
Lapland Trophy JAMANT Chit-Chat 2 01.06.2005 08:37
Arctic Trophy Tapahtumat 8 17.03.2005 09:50
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? Jare Tapahtumat 15 11.02.2005 22:41

Sivu luotu: 13:45 (GMT +2).