![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#151
|
||||
|
||||
![]()
Meillä hylkyyn oli menny yks kuva ku tossa äsken tarkastelin ja se oli ihan selkee, ku ei siinä näy rekkari kunnolla(oksat peittää).
PS. paljonkohan muuten 003 rastista olis saanu pisteitä???? (Rastilistat on autossa ja auto jossain) |
#152
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tästä syystä olisi hyvä, että tiimit laskisivat pisteensä maaliin tullessaan. Mikäli tulosten julkaisun jälkeen isompia virheitä löytyisi, niin ilmoitus protestiajalla tulospalveluun jossa kuvat käytäisiin läpi uudelleen. rasti 003 on 15 pistettä |
#153
|
||||
|
||||
![]() Thänks! Ei onneks vaikuttanu sijoitukseen ![]() Jussilainen+ tiimi on siis nyt CUP pisteiden mukaan kärjessä Modissa eiks niin?? Mut eikös 2 kisaa 3:sta lasketa mukaan?? Eli mahikset on vielä ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Jare : 11.08.2008 21:10 |
#154
|
||||
|
||||
![]()
Perkules enpäs huomannut kattoa ORKKISTEN listalta.Tehän vasta petoja ootta
![]() |
#155
|
|||
|
|||
![]()
Norpat & Näädät kiittää myös kisaorganisaatiota hauskasta ja hyvinjärjestetystä kisasata. Stanutiimi joutu jättämään kisan kesken la- iltana etuperän välityksen porsimisen takia. Protoluokassa Suzumog toimi ensimmäisen kerran koko kisan ajan moitteetta, tiimi sai rutkasti kokemusta ja itseluottamusta valitsemallaan tiellä.
Suurin kalustotappio koettiin tänään illalla kun siirrettiin kotipuolessa autoja kuormanpurkupaikalta kotio. LJ pamahti suzumogin perseeseen ja seurauksena että räikkäwarni sijaitsee nyt siinä missä aiemmin oli syyläri ja syyläri siinä missä sijaitsi flekti. Tuli siis vähän lisää laitettavaa turaoffia varten. T: HK nyypinä. PS. Kuramatojen kuski pyysi myös välittäämään kiitoksensa kisaorganisaatiolle kisan järjestämisestä ja ihmetteli miksi porukka rakentaa jotain proto- ja modihärpättimiä jos kerran stanuluokan suikalla haetaan koko kisan toiseksi suurin pistepotti. |
#156
|
|||
|
|||
![]()
Team PäHäma 69 (M19) kiittää kisajärjestäjää ja kaikkia mukana olleita! Oli oikein mukava ja hyvä kilpailu jälleen, toivottavasti talkooporukkaa riittää taas ens vuodelle. Maastot oli oikein hyvät, rastit riittävän vaihtelevia ja haastavia. Vettähän oli tullut runsaasti, se tietysti oli hieman vaikuttanut rastien vaativuuteen mutta ei se mitn, olosuhteet oli kaikille samat.
Meidän porukalla kisa meni ihan ok, varsinkin kun ottaa huomioon aamun ekan rastialueen alkutahmeuden ja pienet tekniset ongelmat. Toinen sija on tyydyttävä suoritus, varsinkin kun otettiin käytänössä koko kisa melko riskittömällä taktiikalla (viime vuoden keskeytys oli kyllä mielessä). Takavinssin totaali hajoaminen yöllä pakotti sitten viimein keskittymään vaan helppoihin rasteihin. Taktiikassa oli parantamisen varaa, vaikka koko ajan kyllä rasteja kerättiin. Kilpailuaikaa jäi käyttämättä tunnin verran, mutta rupes kyllä olemaan veto pois miehistäkin joten tuskimpa siinä mitään satoja pisteitä menetettiin. Onnittelut Vitikaiselle&kumppanit, on hurja tahti ollu, en olis uskonu et piste-eroa noin paljon olis kertynyt, varsinkin kun autokin oli ehditty kaataa oikeen palkinnon arvoisesti! Erityiskiitos menee kyllä meidän huollolle! Tällä herkkua ei olla kyllä ennen koettu! Yleensä meidän huolto on puhunut kieliä (lähinnä norjaa) jo aamusta, yrittänyt paritella paikallisten naaraitten kanssa ja kaadellut polttoainemittareita. Nyt huolto oli koko ajan pelipaikoilla, ja vieläpä selvinpäin (tai ainakin siltä se vaikutti). Ja hanakasti tekemässä tarvittaessa remonttia. Oli niin suklaata että... Ja vieläpä järjesti majoituksen! KIITOS! Että tämmöstä tällä kertaa. Eiköhän se viimeinen kisakin vielä ajeta, taitaa olla toi cup-tilanne senverran tiukka... |
#157
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia jaa järjestäjille ja maanomistajille.
Kisa meni aika hyvin kalustossa ei suurempia ongelmia. Kysymyksiä kun säännöt jättävät paljon tulkinnan varaa Esim Säännöt sanovat että rastipuusta ei saa vinssata,ilmeisesti rasti puuta ei saa taivuttaa kun siitä hylky tuli. mikä on epäurheilijamaista ja mikä ei???? Kuvassa mistä tuli kanssa hylky oli autosta näkyvissä pelkästään rekisteri kilpi ja kilven telinettä osa sekä sakkeli,hylky tuli siitä että ei voida todistaa että auto oli rastilla kun telineen voi irroittaa autosta. JA Vielä yksi asia missä ei säännöistä löytynyt vastausta saako apukuski/takapenkkiläinen ajaa huolto autoa jos ei huoltomiestä ole saatu mukaan??? No joka tapauksessa ensvuonna uudestaan. NIIN JA ISO KIITOS Jonetsulle majoituksesta. T:P15 takapenkkiläinen. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 11.08.2008 21:36 Perustelu: lisää jorinaa |
#158
|
||||
|
||||
![]()
ehti siinä radicalin korjaamisen ohessa muutaman kuvankin ottaa...
ja normaalia tojotaa |
#159
|
|||||
|
|||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Laskeminen ei ole vaikeaa ja vaikka olettekin väsyneitä kilpailun jälkeen, niin kameran näytöltä pystytte aika helposti tarkistamaan saamanne rastit. Kyllä se tuloslaskentaporukkakin on yleensä melkoisen väsynyttä siinävaiheessa kilpailua kun tuloksia lasketaan, ja inhimillisten virheiden mahdollisuus on noussut radikaalisti. Lainaus:
Lainaus:
Pahoittelen täydestä sydämestäni tuloslaskentaporukan puolesta virheitä, me kaikki olemme vain ihmisiä. Terveisin: Kalle Myllärinen |
#160
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tää kyseinen rastialue meni tosiaan melko sujuvasti, kaikki haettiin ja aikaa meni n.2h. |
#161
|
||||
|
||||
![]()
¨meiltä hylättiin kans nämä kolme kuvaa...mut eipä se vaikuta lopputulokseen.mukava oli kisata,joten kiitos järjestäjille ja reippaalle huolto Reiskalle ja Petelle.montenegro 3 porukat,Jokkeri,Aksu ja Päivi
|
#162
|
||||
|
||||
![]()
No noi hylätyt rastit menöö omaan piikkiin.Pitää ens kerralla vaan luottaa omaa laskukykyyn vielä 26 tunnin valvomisen jälkeenkin ja tehä proteesit.Onneksi noi puuttuvat rastit ei vaikkuttais kuiteskaan sijoitukseen.
|
#163
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaikki muut teline kuvat paitsi se puun taivutus oli hyväksytty Viimeksi muokannut EeTee : 11.08.2008 22:07 Perustelu: typoja |
#164
|
||||
|
||||
![]()
kyllä meidän pisteet on muutamassa kisassa laskettu moneen kertaan(orkkiksessa) kun on turkulaisten kanssa menny tiukalle... ollaan itsekin laskettu pisteet joka kerta.
|
#165
|
||||
|
||||
![]()
Kartturi oli kattellut noita rastikuvia ja huomasin että hylkyyn oli mennyt meilläkin yksi. Mitähän me ollaan haettu, toi lappuhan tussilla tehty, eikä siinä ole tml trophyn logoakaan..
Oliko toi rasti 108 rastilappu vaihdettu jossain vaiheessa vai me totaali eksyksissä....Tais olla aika väsy äijät kun ei kuvatessa huomattu yhtään mitään, ei edes laittaa sitä oikeinpäin... |
#166
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mikalla Eksytys 15p+TML 17p= 32p. Teillä 20+9= 29p. Eli tiukkaa on... |
#167
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus säännöistä "Auto ajetaan rastin viereen, ja kilpailijat ottavat kustakin rastista kuvan, jossa yksi joukkueen jäsenistä koskettaa käsillään yhtä aikaa rastimerkkiä ja autoa." Mielestäni tässä ei käsketä siirtää rastia auton viereen. Lainaus:
Toivonkin vähän malttia näiden viritysten kanssa ja ainakin kuvissa olisi ihan mukava näkyä myös vähän autoa, eikä ainoastaan sitä putkenpätkää ja rekisterikilpeä. ![]() Lainaus:
Terveisin: Kalle Myllärinen Viimeksi muokannut Mylppy : 11.08.2008 22:41 |
#168
|
||||
|
||||
![]()
Pitkään tota ideanikkarin kuvaa ihmettelin et miksi hylky jos asmalttitiellä ajaa sataa. Sit pähkäilin et siin on varmaan 80 alue joka gepsistä näky. Kaveri sit epäili että säännöissä ilmeisesti lukee et tiellä rajoitus 80 eikä tien nopeusrajoituksen mukaan joka taas on ollut kokoajan oma käsitys. Sehän on aina ollu selvä et hiekkateillä max 50 ellei jopa alle ole rajotettu. Eipä kyllä Juukassa paljoo viittiny asfaltillakaan yli 50 ajella kun vanteet täynnä kuraa ravistelee ihan kivasti.
|
#169
|
||||
|
||||
![]()
Miekin oon eläny siinä luulossa että maantiellä saa ajaa vaikka 120 km/h jos nopeusrajoitukset antaa myöten ja auto on rekisteröity henkilöautoksi.
|
#170
|
||||
|
||||
![]()
Mielestäni näihin luukku ja ovivirityksiin pitäisi olla vaan sellainen sääntö että takaluukku ei saa ylittää auton leveyttä jolla karsittaisiin teleskooppiluukkujen tms. mahdollisuus. Villen volvossakin tuo putki on siksi että alkuperäinen takaluukku on poistettu ja on kuitenkin haluttu säilyttää luukun tuoma etu. Nämä on tietysti vähän harmaalla alueella nämä asiat mutta mihin se rakenteen keventäminen sitten rajattaisiin. Kohta kaikki ulokkeet autosta on kisakatsastuksessa erikseen tarkastettava ja hyväksyttävä.
|
#171
|
||||
|
||||
![]()
vertailette vaan niitä tuloksia Kuramatojen pisteisiin niin luukkuviritysten tekemiseen käytetty aika olisi kyllä kannattanut käyttää johonkin muuhun[finger]
![]() Onnea PäHäMan kisaajille ja kaikille muillekin menestyneille. |
#172
|
|||
|
|||
![]()
Valitan etten tänään kyllä enää jaksa tehdä päivitettyä cup tilannetta, ehkä huomenna ehdin sen joskus ennen 14 tekemään, jolloin taas pitää lähteä pariksi päiväksi muualle.
|
#173
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos myös minun puolestani. Reissu lähti vähän vituiksi heti alkuun kun emännällä palo hermo ja pakkasi kamat ja läx. Eipä siinä mitä, muitakin vastoinkäymisiä sattui paljon mutta hyvä fiilis balansoi hommaa. Rasteja oli mukava viedä mukavan porukan kanssa. Tutustui hienoihin ihmisiin ja oma vittuilunsietokykynikin nousi huomattavan paljon
![]() Hieno kokemus. Eräs perkuleen tärkeä asia jäi mainitsematta ja valitettavasti myös palkitsematta lopussa. Jos olisin saanut päättää, olisi tämä porukka ansainnut isoimman palkinnon. Joku joukkue avusti toista kilpailiaa yli 3h, joka sisälti myös hinauksen kisakeskukseen jolloin kyseinen porukka sai auton korjattua ja pääsi jatkamaan kisaa. Tämä on mielestäni sitä oikeaa henkeä ja ansaitsee ainakin minunkannaltani ison kiitoksen. Kiitos viellä hyvistä nauruista kaikille. En ole niin makeasti nauranut pitkiin aikoihin mitä tämän sakin kanssa sai kihistä. |
#174
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#175
|
|||
|
|||
![]()
Jeps, kiitokset kisasta kaikille tasapuolisesti myös S20 Off Road Oulu/AAryhmä puolesta.
Mitään ihmeempiä vastuksia ei matkalle sattunut, polttoaineen siirtopumppu kyrvähti puoliltapäivin, tarvikkeelta sai huolto onneksi noudettua uuden. Toinen "ongelma" oli se että Bensiinimoottorisen kilpa-ajoneuvomme tankkiin laitettiin kaksikymmentä litraa sinne kuulumatonta ainetta jota myös dieselöljyksi kutsutaan ![]() Peiliin piti enimmäkseen katsoa em. tilanteen alkuperää, oli bensaksi merkityssä kannussa tiisseliä jonka kyllä itse tiesin mutta muilta puuttui se kuuluisa ajatustenlukutaito... Näihin saatiin tuhlattua vajaa kolme tuntia tehokasta peliaikaa, ehkä polttoainetankissa ois hyvä olla pohjaroppu.. Itse ajaminen sujui ihan mukavasti, pysyttiin suurinpiirtein kovalla maalla, jottei kovin suuriin vinssaustalkoisiin joudu ja pääosin pelkillä "nyppäsyillä" selvittiinkin. Sellainen "ärsyttävä" huomio tuli tehtyä että moni rastilappu oli repeytynyt irti narustaan, meni rastin otto hankalaksi kun piti yrittää saada naru pysymään näön vuoksi lapussa roikkumassa ja yrittää samalla ihteään venytellä... aikaisemmin en muista tähän huomiota herättävässä määrin törmänneeni, liekkö materiaalissa eroa vai missä... Viimeksi muokannut Rak : 12.08.2008 12:38 |
![]() |
|
Luokat |
tml |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |