![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
||||
|
||||
![]()
Joop, tällä rastilla teillä olikin aika paljon yleisöä ja pääsitte loistamaan
![]() Taisi muutenkin tämä alue mennä hyvin, piste/minuutti tahtiin? Kohtuu hyvätahtista etenemistä oli, kun perässä seuraili. -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#127
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo tuli tolla rastilla hiukan riisuttua vaatteita päältä kun kokeilin kepilä syvyyttä niin se oli siin 1,5 metrin luokkaa ja vaikutti todella pehmeeltä toi pohja. Ei onnex tarvinnu ihan niin pitkälle ajaa et ois uponnu niin syvälle. Pikkasen tuli myös ujosteltua tossa vaatteiden riisunnassa. Oishan se ollu näyttävämpää tempassa munat kunnola turpeeseen ... heh... |
#128
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos koko kisaorganisaatiolle minultakin!
Ja isot onnittelut satama hampuuseille!! Melkeen yhtä vakuuttavaa työskentelyä kuin meidän viime kausi. ;-) Niin ja unohtakaa nyt ne puheet suzukista luopumisesta! Meidän tämä kausi näyttääkin nyt siltä et kaikkien edellisten kausien viat ja ongelmat kasaantuu tälle. Ekaks eksyssä takavetari poikki eikä mistään samurain vetaria tilalle, keskeytys. Nyt alkoi ihan hyvin kunnes juututtiin sinne eteläisille vaarallisille rasteille jonoon 3 tunniksi! Epäiltiin että siinähän se kisa sitten meni. Varmistus asialle saatiin kun edestä vetopuikko poikki spoorien vierestä eikä tumppi meinannut irrota millään. No huolto nappasi murikan kantoon ja katosi tunniksi ja kas irtihän se on. Ei kun kasaan ja menoksi. Vinssinarukin poikkesi ja sen spleissamiseenkin meni hetki. Muuta korjattavaa kotona on ainakin apparin oven kahva ja kadonnut tyhjäkäynti. Kaikkiaan taidettiin käyttää muuhun kuin ajamiseen tällä kertaa 7-9tuntia. Siihen nähden ihan kivat 1145pistettä ja orkkiksen 6. sija. Cuppi sijoitus on mennyttä mut, so not. Turaan mennään sitten tutustumaan paikkoihin ja puhtaasti pitämään hauskaa. Ai oliko märkää? No ei hirveesti = eka rasti ja ikkunaukosta vedet sisään. :-) -sami- |
#129
|
||||
|
||||
![]() sataa kallioille
Kiitokset kaikille osapuolille hienosta uudesta kokemuksesta.
Pienillä ja suurilla vastoinkäymisillä koko Jokilaakson porukka selvisi kisasta. Ainoastaan yksi auto ei kärsinyt mistään teknisestä ongelmasta, ainoastaan pientä kosmeettista taisi pintaan tulla. Väsymys oli ankara kisan alusta alkaen johtuen kisoihin valmistautumiseen käytetystä reilusta ajasta. On jätettävä fiilistelyt vasta kisojen jälkeen. Näin isommasta kalustosta pitävänä tahtoisin vielä kisoihin lisää tällaisia "panssarivaunulla puuhun" paikkoja: ![]() ja vähemmän tällaisia paikkoja: ![]() Voisiko joku vielä ystävällisesti laittaa rastilapusta kopion nähtäville, niin saa kuvista kahteltua nuo pisteet. Viimeksi muokannut farmari : 11.08.2008 13:07 Perustelu: lisä |
#130
|
||||
|
||||
![]()
Joo ja iso kiitos minunkin puolesta kisaajille ja muulle järjestelyporukalle!
Oli ekat suunnistuskisat minun osalta ja pakko sanoa, että lähes koko kisaporukka tuolla oli reilua ja hyväntuulista sakkia. Jos vaan aikataulut sallii, yritän olla mukana ensi vuonnakin. Nauru oli herkässä jatkuvasti, vaikka pomppivalla ja voplaavalla HoijJakalla joutukin ajelemaan ![]() Noin hyvin pelittävä tuloslaskenta tekee hommasta pirun paljon helpompaa, kurko äijä oot Mylppy, aika velho koneen kanssa... Nakitusintokin kohdallaan, tosin jo ilmeestä näki, millon alkaa nakki paukkua ja kerkesi karkuun juosta. Aina ei reaktiot pelanneet tosin ![]() Näinkin laiskalle ketaleelle kuin minä, se on aikamoinen kauhistus... Ja Mylppy, täydellinen tietämättömyys tuo varmuutta ![]() Kaiken lisäksi pääsin vielä tapaamaan Puukon veljeksetkin ihan elävänä, maineensa veroisia ovat ![]() -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#131
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos vaan järjestäjille meidänkin tiimin puolesta. Rasteja oli riittävästi. Kivikko/kallio rastit olivat hyviä.
Auto kesti loppuun asti vaikka pohjaanlyöntikumit karisivatkin kaikki reittien varrelle ja vesi polttoainetankissa ei parantanut käyntiä kovista odotuksista huolimatta. Aivan viime metreillä kuralammikkoon hajosi startti mutta onneksi oli tullut perjantaina haettua uusi startti jonka sai sitten Baxxteri laittaa paikkaan kuivalla maalla kun Paavo ystävällisesti vinssasi meidät kuran keskeltä pois. Melkein tuli dejavu ilmiönä mieleen Lapland trophy viime vuodelta. Kiitos myöskin Baxxterille ja Vexille asiantuntevasta huollosta ja kilpailun jälkeen saadusta vikalistasta jossa ei mainittu kuljettajaa sekä Sami_V:lle taas suunnistuksesta. Yhtä lukuunottamatta kaikki rastit jotka aiottiin hakea löytyi. Marko Laitinen, Auto 10 #S22 |
#132
|
|||
|
|||
![]()
pankaa lisää kuvia
![]() |
#133
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset myös P25 tiimiltä kaikille kisan mahdollistaneille tahoille, erityis kiitos eräälle tiimille joka löysi meidän kameran yöllä. Jäi siinä kiireessä kysymättä mikä tiimi sen löysi, mutta toivotavasti kiitos menee perille.
Auto pelasi meillä kohtuu hienosti, mitä nyt ohjaustehostimen paluuletku särkyi keran ja ohjausen rättinivel korjattiin myös. Muuten kisa meni ihan kohuu hyvin, proto 4. on ihan hyvä, mutta aina se 4. tila vähän harmitta koska se 3. sijakaan ei ollut kaukana, meiltä oli 2 rastia hylätty ja 1 kuva kadonnut, yhteensä 75 pistettä |
#134
|
||||
|
||||
![]()
O01/ Harbor Cruisers
Suurenmoiset kiitokset täältä Matinjatepon kotipitäjästä kaikille kisa-organisaatioon kuuluville, jotta näitä kisoja riittää meille hulluille ajettavaksi. Maastot oli sika kivoja. Kallioilla joutu välillä oikeen miettimään että millä v****** tonnekin pääsee ajamaan. Eritoten punakilpiset vaaralliset rastit oli eri haastavia. Kisa sujui meiltä normaaliin tapaan. Ongelmiakin oli mm. läppärin sähköt hävis, gps-signaali näytti mitä milloinkin jos sitäkään, iskarin korva poikki, kaasuvaijeri poikki, auto meinas keeittää koko ajan ja piti välillä jäähdytellä sekä takajousen etukorva repes jonkun matkaa rungosta ja väänsi taka-akselin kumman vinoon. Nastaa puuhaa ja tuloskin miellytti. |
#135
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://kayttaja.1g.fi/2006-Suunnistu...oPrototype.htm
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#136
|
|||
|
|||
![]() Kuvia
Muutama kuva Suikan seikkailuista http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/29v8...-tml-2008.html
|
#137
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#138
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#139
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#140
|
||||
|
||||
![]() O07/Offsailors
Kiitokset kisaisännille jälleen kerran hyvästä kisasta joita Juukassa on ollut ensimmäisestä lähtien! Tällä kertaa säät olivat tehneet paikat niin pehmeiksi että ainakin meillä oli orkkispelillä hankaluuksia, kyseessähän on siis suunnistus- eikä vinssauskisa.
Eka alueemme meni hyvin kunnes rastilla 108 auto ei enään käynnistynyt. MAC #7 M01 Kuivaniemi & Kuivaniemi kuitenkin päättivät pilata oman kisansa kun asiaa kainosti tiedustelin että saisikohan hiukan apua ja vinssasivat meidät tielle. Vinssauksen jälkeen kertoivat että olivat joka tapauksessa lähdössä lounaalle joten liinan päässä pääsisi kisakeskukseen, jos sopii. TOSI ISOT KIITOKSET!! Vika paikantui nopeasti netistä löytyneen vikakoodilistan avulla nokka-akselin anturitiedon puutteeseen, johto oli poikki ja korjaus hoitui alle 10 minuutissa, mutta aikaa oli jo kulunut sen verran että kisafiilis oli poissa ja loppu meni hiukan niinkuin safaroinniksi. Kun en ole pehmeitten paikkojen fani niin haeskeltiin kiirettä pitämättä kuivia rasteja joita kyllä riitti vielä loppuajaksi. Muuten auto pysyi nipussa mitä nyt kylkiputken asennon muutos hiukan hankaloittaa apparin oven aukeamista, mutta eihän apparin tarvitse autossa istuskellakkaan kun siirtymillä joten ei kai siitä isoa haittaa ollut, eihän Nymis? |
#141
|
||||
|
||||
![]()
Isot kiitokset kaikille järjestelyihin osallistuneille. Erityisesti Mylpylle, Japelle, Eskimolle, Pekalle, Tompalle ja Markolle sekä kaikille muille järjestelyihin osallistuneille joita en nyt nimeltä muista. Ja sitten suurkiitokset maanomistajille jotka antoivat maansa tähän kisakäyttöön sekä tietysti myös kilpailijoille. Kaikki on tainnut sujua ainaskin nettikirjoittelun perusteella aika mallikkaasti.
Sade tosin muutti maastoa aika paljon emmekä osanneet siihen varautua mutta olihan se silti kaikille samanlaista. Näiltä näkymin kisa järjestetään ensi vuonnakin kun vain saadaan yhtä pätevää ja motivoitunutta talkoo porukkaa töihin. |
#142
|
|||
|
|||
![]() Kiitokset!
O15 / Team Milwaukee V28 Kiittää Järjestäjää ja Kanssakilpailijoita mahtavasta ensikosketuksesta tähän lajeista jaloimpaan!!!
EXTRA Kiitos Mylpylle ATK-Tuesta, ilman sitä oltaisiin vieläkin siellä jossain.... Nyt vyö kireämmälle, kolikot säästöpossuun ja lisää palikoita Suzukiin. P.S. M.Lipponen oli harvinaisen oikeassa jutellessamme eräällä hakkuuaukealla että, "kyllä se mopo vielä karkaa käsistä kun on lajin makuun päässyt". Jyrki ja Janne |
#143
|
|||
|
|||
![]() KuvistaLainaus:
Just... että tollaisina näkyy rastilistat tuloksissa(kommentoi ja ota selvää jälkeenpäin) pitäisiköhän tulevaisuudessa olla tulosten julkaisun jälkeen protesti-ajan pitempi tai vaikka kärkiviisikon tulokset käydä läpi useampaan kertaan...ehkä tämä jälkimmäinen parempi... Niin valvojan näkökulmasta Hyvä tapahtuma Kiitokset kaikille osanottajille! Terveiset mylpylle(rautaiset hermot sillä ![]() Viimeksi muokannut HANE : 11.08.2008 18:53 Perustelu: Kiitokset unohtu ja tokakerta ossoon... |
#144
|
|||
|
|||
![]()
O13 / Team PS kiittää järjestäjiä, maanomistajia ja kanssakilpailijoita mukavasta tapahtumasta. Ensikokemus TML-Trophystä oli positiivinen, ensivuonna uudelleen!
Kisa sujui mukavasti, mitä nyt ensin opeteltiin pehmeässä ajoa ja ojien ylitystä vinssin varassa. Taitaa tuo Disco olla hieman painava pehmeälle alustalle. Rasteja löytyi ja saatiin otettua. Alun haparoinnin jälkeen tahti kiihtyi aamua kohden, jolloin oikeastaan vasta päästiin kisavauhtiin. Auto kesti, mitä nyt pari lommoa ja naarmua tuli lisää. Ja tietysti matkamuistoturvetta tuli otettua mukaan. Kuskin kunto oli loppua jo alkuunsa, appari jaksoi paremmin, ISO kiitos Antille sparrauksesta, tiimi toimi hyvin. Kuivan (ja pienempikivisen) maan rasteja voisi olla enemmän, mutta tähän tietysti taisi vaikuttaa sateiden määrä ratkaisevasti. Autolle huolto ja Lappi TL:ssä tavataan!
__________________
Terv Pasi __________________ Ilman offipeliä... |
#145
|
||||
|
||||
![]()
Käytiin kans rastilla 253 Tapsan erikoinen kisan ainoana vaikka rastikuva onkin hylätty ????
Tossa toriste. Samoite käytiin luettelon mukaan ainoana 237 titaanikaivoksella.Tairettiin kerätä protoluokan rasteja vaikka ajeltiin stanuissa ![]() |
#146
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Älkkä ny leuhkiko liikka. Käytii meki säil. |
#147
|
||||
|
||||
![]()
onnittelut turun petelle vielä netin välityksellä ja ens kisassa nähdään...
|
#148
|
|||
|
|||
![]()
Olis kiva kuulla tuomareilta mikä noissa tänne laitetuissa rastikuvissa on ollut hylkäämisen syy...
|
#149
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän vika tässä kuvassa on?
hykyyn on mennyt ja oli ainoa kuva rastista |
#150
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kisat oli muuten omasta mielestä varsin onnistuneet, niin maastojen, kuin järjestelyjenkin puolesta. Siitä suuri kiitos kaikille osallisille. Kovat maastot olivat haastavia, ja ensimmäisen pehmeikön jälkeen totesimme että ei se suo ole vieläkään oikein meidän elementtimme. Muuten tämä reissu kasvatti ainakin itsehillintää. Sen verran erilaisia juonenkäänteitä tuli koettua. Ensin alkuperäinen vinssiapina sairastui juuri ennen kisaa, mille ei mahtanut mitään. No takapenkkiläinen ylennettiin vinssiapinaksi/tulenjohtajaksi, nou hätä. Sitten tuli tieto että kuljetusautossa imeni kompuravika, ei nosta paineita. Tässä vaiheessa sitten miettien, että mitenkäs nyt? Onhan siinä renkaat alla - AJETAAN kisapaikalle. Sitten perjantaille jäi pikku homma kytkimen kanssa. Ja vaikka aikaa oli mukamas ruhtinaallisesti, niin sehän tuhrautui siihen kun laatikot kävi kaksi kertaa lattialla. Ennenkuin huomasikaan, niin kellohan oli jo viisi illalla kun auto oli pakattu valmiiksi. Sitten tien päälle. Kaikki meni hyvin melkein perille asti. Noin 8 km ennen Juukaa vesipumpun laakerista hävisi kuulat, mutta nilkuttaen pääsi kisakeskukseen, jossa sitten vesipumppu vaihtaen uuteen. Uudessa vesipumpussa ei vaan ollut viskolle kiinnitystä, joten olimme pelkän sähköflektin varassa. Sitten katsastukseen, jossa luokka vaihtui modeihin. Tämä ei tuottanut meille sen suurempaa päänvaivaa. Katsastuksen jälkeen teltta pystyyn ja yöksi kuuntelemaan miten vesi tippuu taivaalta. Aamulla sitten heräten karuun todellisuuteen että melkein ainoat kuivat kamppeet olivat päällä. Kotimatkalle jäisi vielä kuivat housut ja kengät. Kisa saatiin käyntiin ja päätökseen ilman mitään sen suurempia välikohtauksia (paitsi tuo todistusaineisto kulkupuolesta). Hauskaa oli koko kisan ajan. Sitten kun tieto hylsystä tuli perille ja asia puitua läpi, niin samoin tein sitten nokka kohti Pieksämäkeä. Navigaattoriiin vain asetukseksi lyhin reitti, hiekkatiet sallittu, niin olipahan ainakin kiva maaseutukierros. Oli sellaisia todella kapeita hiekkateitä matkan varrella jonkin verran. No, matkailu avartaa ![]() ![]() |
![]() |
|
Luokat |
tml |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |