![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
OLi joo, editoin tuota juutuupin linkkiä, kun se eka linkki ei pelittänt kovinkaan hyvin.
Itse en siis laittanut tuota tavaraa nettiin, kiitoksia asianosaiselle!!! Eipä itse kerenny kuvailemaan, kun ei oikein kerenny ees pätkälle katsomaankaan. Paitsi viimeiselle ja sehän meni keskeyttämisiksi koko pätkä... Siihen kaatoon kerkesin just sopppelisti paikalle naur...eiku avuksi ![]() Tuosta kritiikistä, ainahan se harmittaa, varsinkin, kun ei välttämättä itse henk koht tai järjestävänä seurana voi siihen vaikuttaa, mutta pitää yrittää ottaa opiksi. Tosiaankin kohtuu pienellä porukalla sitä toimittiin, varsinkin ratojen rakentaminen arkipäivinä oli harvojen harteilla, työt haittaa harrastuksia kummasti... Omalta kohdalta voin sanoa, että olen mielelläni mukana ens vuonnakin järjestelemässä, vaikka nyt varvas murtuneena olikin hiukkasen tuskaista välillä kipitellä. Hyvät kengät pelasti paljon ![]() -P-
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KISAKALENTERI (offroad calendar) 2008 | Byrocrat | Tapahtumat | 10 | 07.06.2008 21:21 |
Offroad GP 2008 | dollythelw | Tapahtumat | 1 | 26.11.2007 22:01 |
Vuokatti Offroad 2007 | rusti | Tapahtumat | 70 | 25.06.2007 05:31 |
Vuokatti offroad 2007 | pekkasforest | Tapahtumat | 1 | 07.06.2007 22:21 |
Vuokatti OffRoad 2006 | oh | Tapahtumat | 0 | 02.05.2006 15:10 |