![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() On muuten eri linkki -p-:n ja Teemun postauksissa ![]()
Viimeksi muokannut Pörö : 28.05.2008 09:41 |
|
|||
|
|||
![]()
joo -p- :llä on ns.omia sekä kavereiden kuvia. toi mun osoittaman menee kamera clubin sivuille.
ei muutakun vuokatinmiehet + "ratamestari" ottakaa asiat ylöös ja listatkaa ne talteen niin ensivuonna JÄRJESTÄTTE taasen helpommalla. ehkäpä asioita vaan joita ei osaa ottaa huomioon. ainakin minä ymmärrän asian ei ole helppoa, mutta opeteltavissa. ja yrittäkää hyödyntää vanhaa ratapohjaa jotenkin niin ei mene kauheest talkoisiin aikaa. ja ihan vaikka samoja ratoja hieman muutettuna. |
|
||||
|
||||
![]()
Nii ja ottaen huomioon sen, että homma on tehty melekosen pienellä porukalla, niin olihan se hienosti järkätty.
Ei se ihan noin vaan onnistu ja heleposti, niiku joku ulkopuolinen voisi kuvitella. Paljon vaatii vapaaehtoishommaa ja vapaa-ajan uhraamista. Ja tottahan se on, että virheistä oppii. Varmasti ensi kerralla osataan jo ottaa huomioon semmoset asiat mitä ei tänä vuonna edes heti tajuttu. Vaan ei piä lannistua!! Hienot oli kisat kaikin puolin ja siitä ne vaan paranee. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset järjestäjille, Team Kekkonen on mukana taas ensi vuonna!
Meillä ei ainakaan jäänyt paskan maku suuhun, päinvastoin. Kivaa oli koko päivän, autokin kesti kokonaiset kuusi ajosuoritusta kun arvio oli että jäädään (tai takanorra jää) viimeistään toiselle pätkälle. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OLi joo, editoin tuota juutuupin linkkiä, kun se eka linkki ei pelittänt kovinkaan hyvin.
Itse en siis laittanut tuota tavaraa nettiin, kiitoksia asianosaiselle!!! Eipä itse kerenny kuvailemaan, kun ei oikein kerenny ees pätkälle katsomaankaan. Paitsi viimeiselle ja sehän meni keskeyttämisiksi koko pätkä... Siihen kaatoon kerkesin just sopppelisti paikalle naur...eiku avuksi ![]() Tuosta kritiikistä, ainahan se harmittaa, varsinkin, kun ei välttämättä itse henk koht tai järjestävänä seurana voi siihen vaikuttaa, mutta pitää yrittää ottaa opiksi. Tosiaankin kohtuu pienellä porukalla sitä toimittiin, varsinkin ratojen rakentaminen arkipäivinä oli harvojen harteilla, työt haittaa harrastuksia kummasti... Omalta kohdalta voin sanoa, että olen mielelläni mukana ens vuonnakin järjestelemässä, vaikka nyt varvas murtuneena olikin hiukkasen tuskaista välillä kipitellä. Hyvät kengät pelasti paljon ![]() -P-
|
|||
|
|||
![]()
Kisat oli mukavat ja leppoisat paitsi, että jännitti aika paljon.
Jännitys aiheuttaa erilaisissa elintoiminnoissa lisääntyvää tarvetta tarpeille. Oliskohan liikaa pyydetty, jos siirtäisitte sen ravintolarakennuksen aina kisojen ajaksi sinne rinteeseen, lähelle ratoja. Talveksi voitte sitten palauttaa sen takaisin alas. (talkoillahan se on helppo nakki) Muuta valittamista en nyt keksi ja nimenomaan en keksi. Järjestätte toivottavasti kisoja uudelleen ja jos ette, niin kutsukaa ainakin minut ajelemaan hupia ja paistamaan makkaraa. Terv tyytyväinen Jyty |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KISAKALENTERI (offroad calendar) 2008 | Byrocrat | Tapahtumat | 10 | 07.06.2008 21:21 |
Offroad GP 2008 | dollythelw | Tapahtumat | 1 | 26.11.2007 22:01 |
Vuokatti Offroad 2007 | rusti | Tapahtumat | 70 | 25.06.2007 05:31 |
Vuokatti offroad 2007 | pekkasforest | Tapahtumat | 1 | 07.06.2007 22:21 |
Vuokatti OffRoad 2006 | oh | Tapahtumat | 0 | 02.05.2006 15:10 |