Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 14.05.2008, 12:57
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mistä ostit kaikki hi-steer osat? ja paljonko maksaa? mullekin kiinnostaa tommonen setti, koska nyt renkaat ottaa vähän kiinni ohjaussimpukkan käsivarsi...

näki että sulla on (oli?)pakokaasujen mittari kun dieselikone oli vielä siellä...kunika lämmin sun dieselikonen pakokaasut oli? mullakin on egt-mittari, mutta en ole vielä saanut sen tosi testanut.

Shit by Chevy: drive it 3 hours, rebuild it 3 weeks - blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Edited by - Nutti on 14/05/2008 12:34:20

hi steer osat tuli jenkeistä, WFO Conseptilta hintaa tuli jonku 400 muistaakseni...

pakokaasut oli mulla farenheit asteikolla muistaakseni jotenkin niin että

tyhjäkäynnillä 200F
kevyessä kylä ajossa 400f
maantiellä 600
Ylämäkiin vedättäessä nousi 800
ja jos otti täyskaasukiihdytyksen tai vedätti muuten vaan lappu pohjassa lämmöt kipus tonne yli 1100 turvallisen rajan yläpuolelle, vanhalla pumpulla ne meni jopa kerran 1300f asti, mutta heti hölläsin että sain lämmön putoon alle sen 1100 mitä jenkit pitää ylärajana. vakiosyötöillä ei tahdo saada yli 900 lämpöjä..


mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...

Edited by - Rytari on 15/05/2008 23:21:22
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47


Sivu luotu: 07:11 (GMT +2).