![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Taas pääsee ajeleen
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ihan semmosta kyselisin että kumpaanko suuntaan sulla noi flektit vetää, että imeekö ne vaiko puhaltaako?
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliko muuta mennyt kun hampaat sileeksi?
|
||||
|
||||
|
onko tuo 10 vai 12 bolt? Toimiiko tuo lukko hyvin?
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko muita vauriota kuin pyörien hampaat ja kopan reikä?
|
||||
|
||||
|
joo, ensimmäisenä kerrottakoon että flektit vetää ilmaa syylärin läpi, mutta noissa se ropelli on käännettävissä myös toisinpäin joten ne saa puhaltaankin jos on tarvetta asentaa ne kennon toiselle puolelle, mulla vain oli paremmin tilaa tolla puolen ja ehkä ne vähän paremmin noinpäin sitä ilmaa kierrättääkin eikä mee kaikki turpeet siipien väliin.
perä on 12 bolt ja lukko piti hyvin loppuun asti puoli kierrosta lautaspyörästä hampaita sileänä, muuta vikaa en vielä ole löytänyt tosta, kopassa on muutama reikä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko noi akselit vaan yksinkertasesti liian pienet ton painoseen autoon vai heikkoo materiaalia?? Pistä sinne jokku moggilaiset porttaalit niin vois kestää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tai edes D70 tai FF14 bolt taakse...
Mulla on kestänyt "mailaa" ainakin melko hyvin. Oon koittanu tarpeen tullen aina pompottaa ja kepittää mahd paljon.
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |