Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 06.04.2008, 09:57
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Mikä tahansa Roverin V8 menee heittämällä. Tosin uudemmissa lohkoissa 4.0 ja 4.6 (moniurahihnalliset) joutuu vähän soveltamaan jos laittaa vanhemmman jakopäänkopan. Nuo 4.6 lohkot ovat vaan alttiita putkivaurioille. Tästä pääsee kyllä eroon putkittamalla lohkon uudelleen kauluksellisella putkella.

3.5:en saat vähän enemmän alavääntöä vaikka 3.9 nokka-akselilla. Onhan niitä tietty kalliimpiakin vaihtoehtoja olemassa - stump pullereita ja muita.

<center>****************************************** *************************
For the intellectually challenged - Range Rover

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products."

RR 3.9EFI Vogue automatic, 1990
RR 3.5EFI Vogue manual, 1986 - ex
************************************************** *****************</center>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 pari koneremppa kyssäriä Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2008 01:20
O: LJ/RJ tukivarret + muutakin A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 23.03.2008 09:44
Patrollin koneremppa viikinki Tekniikka & Jutustelu 1 04.09.2006 19:29
Hjn pakukorotus ja muutakin... Ullex Tekniikka & Jutustelu 27 20.12.2005 20:42
Halpa ja nopea koneremppa! paapu Tekniikka & Jutustelu 0 18.08.2003 08:47


Sivu luotu: 00:46 (GMT +2).