![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo eli rummut kun oli auki niin vasta muutaman polkaisun jälkeen kengät vasta liikkui.
Ja jiipeen kuvailema säätösysteemi on jarruissa. Aika kaukana oli säädöt. Eli luultavasti ei ole automaattisesti säätynyt. Säädin nyt lähemmäksi rumpuja. Jarrunesteistä en tiedä milloin on täydellisesti vaihdettu, mutta parivuotta sitten kun laitoin taakse uudet jarruputket niin sillon kyllä tuli laitettua aika paljon uutta nestettä. Ja kuorman säätöventtiili on, mutta täyttä varmuutta ei ole onko jumissa. Ja siinä on myös ilmaus nippa. Mutta ei saanut nyt ilmattua kun ei ollut sopivaa työkalua. (Pyöristynyt mutterista kantit) Ilmasin kuitenkin rummut kiinni. Miten muuten onko pakettiautoissa yleensä kaksipiirijarrut kytketty ristiin vai onko mahdollista että toinen piiri vaikuttaa eteen ja toinen taakse? "katto kallellaan siinä kuusen alla pysyy vielä opel renkaillaan." (Ukkometso- Pate Mustajärvi) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
outoa hj:n jarruissa | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 29.10.2005 19:17 |
O:Isuzu troopperin tai campon Ohjausakseli | sakari65 | O/M/V Muut | 2 | 18.10.2005 10:35 |
Ongelma LJ:n jarruissa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.04.2005 15:50 | |
Vikaa jarruissa | Yleiset | 6 | 17.05.2004 10:01 | |
Jarruissa ilmaa | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 30.09.2002 13:15 |