Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 23.03.2008, 20:39
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Joo eli rummut kun oli auki niin vasta muutaman polkaisun jälkeen kengät vasta liikkui.

Ja jiipeen kuvailema säätösysteemi on jarruissa. Aika kaukana oli säädöt. Eli luultavasti ei ole automaattisesti säätynyt. Säädin nyt lähemmäksi rumpuja.

Jarrunesteistä en tiedä milloin on täydellisesti vaihdettu, mutta parivuotta sitten kun laitoin taakse uudet jarruputket niin sillon kyllä tuli laitettua aika paljon uutta nestettä.

Ja kuorman säätöventtiili on, mutta täyttä varmuutta ei ole onko jumissa.
Ja siinä on myös ilmaus nippa.
Mutta ei saanut nyt ilmattua kun ei ollut sopivaa työkalua.
(Pyöristynyt mutterista kantit)

Ilmasin kuitenkin rummut kiinni.

Miten muuten onko pakettiautoissa yleensä kaksipiirijarrut kytketty ristiin vai onko mahdollista että toinen piiri vaikuttaa eteen ja toinen taakse?

"katto kallellaan siinä kuusen alla
pysyy vielä opel renkaillaan."
(Ukkometso- Pate Mustajärvi)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
outoa hj:n jarruissa mikkot Tekniikka & Jutustelu 23 29.10.2005 19:17
O:Isuzu troopperin tai campon Ohjausakseli sakari65 O/M/V Muut 2 18.10.2005 10:35
Ongelma LJ:n jarruissa Tekniikka & Jutustelu 6 12.04.2005 15:50
Vikaa jarruissa Yleiset 6 17.05.2004 10:01
Jarruissa ilmaa Vuosimallit 1968-1982 0 30.09.2002 13:15


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).