Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 29.02.2008, 09:30
jansa jansa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.07
Sijainti: Hollola
Viestit: 194
Perusasetus

taitaa olla perusjousikorotuksilla keulasta se max 2 tuumaa mitä pystyy ilma et tarvii muihin osii alkaa koskemaa, korjatkaa jos oon vääräs.
itel on 92 pajero mistä o keulasta ilmeisesti noi jouset vähä väsyneet ku on vähä matalammal keula ku perä.
halvin vaihtoehto lienee riipasta irti ja viedä johoki venytyksee jouset, mut mikä sit on iskareis maksimit ettei ne tuu sit vastaa jos liikaa venyttää(ns. köyhänmiehen korotus)
ei itel ainakaa ole sitä tonnia heittää uusiin jousiin ja iskareihin et ton saa sen hurjat 5cm ylös, kova mm/e hinta minusta ainaki

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 16:42 (GMT +2).