Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #39  
Vanha 21.02.2008, 15:43
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tosin en usko että sinulla tulee mitään tarvetta enää vaihtaa asetelmaa jos et innostu sitä HJ:n konetta enemmän "paineistamaan", eikun ajoa vaan.

Timop
Juu, en minä tarvitsekkaan.

Muuten vain herättelen keskustelua, jos joku muu alkaa HJ:staan ottaa tehoa enemmän

---

Tuo JF:n kertoma on hyvä tietää.
Uusista asetelmista joissa puristus voima pysyy vakiona, vaikka levy kuluisi.
Eli tuo vauhtipyörän sorvailu olisi turhaa. Paitsi jos on vanhanmallin asetelma.


Jeeppi-Ukko

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 levyjarru ongelma mikkohen Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2008 06:22
M/V: Toyota BJ40 nolimits O/M/V Ajoneuvot 3 13.01.2008 00:04
Toyota runner 2.4TD kuumakäynnistys ongelma tinge Tekniikka & Jutustelu 5 16.08.2007 08:36
Toyota 4runner G58 vaihteisto ongelma Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 11 08.02.2007 18:24
Bj40 Jarru ongelma.. ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 16 25.08.2006 21:23


Sivu luotu: 21:56 (GMT +2).