Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.11.2007, 15:35
tojoere tojoere ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Pohjois-Savo
Viestit: 114
Perusasetus

Kiitos vaan..
Ei ole sellaista loikka ilmiötä kuin 61:ssä mutta tyhjäkäynnin lähellä alavääntö on "jurraavaa" sitkeämpi on 3B mutta on tässäkin voimaa mutta kaasua joutuu laittamaan hiukan siinä missä 3b meni jalka irti kaasupolkimesta kannon yli.
Lämpö ongelmia ei ole ollenkaan, pikemminkin hiukan hitaammin lämpenee vaikka sama termostaattikoppa ja uusi termostaattikin samoilla asteilla.
Käynnistyvyys on sellainen ettei alle -10 tarte lämmitellä tai hehkutella ja heti lähtee kuin 61:nen
Tässäkin on imusarjavastus pelkästään ja siihen piti laittaa jämerä rele.
Olen ajellut jo yli 10tkm ja polttoaineen kulutus laski noin 2 litraa entiseen verrattuna minun ajotyylillä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Zukizuki rojekti.(moottorin vaihto loppusuoralla) Zamppa Maasturiprojektit 92 01.10.2009 19:27
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI Masu Tekniikka & Jutustelu 13 17.11.2007 00:12
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15
Kuorma-auton moottorin vaihto yms. Peltonen Tekniikka & Jutustelu 11 17.12.2004 10:49


Sivu luotu: 05:12 (GMT +2).