Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.01.2007, 15:06
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Noniin nyt ois alla uudet vanteet ja etujouset sekä iskarit....
Koe ajonjälkeen kaikki vaikuttivat ihan ok. Ainut että takana vakio jouset ja edessä 2"korotusjouset eli hiukka keulii.. Yritin jotossa kysellä että löytyykö mistään 2"korotus jousia taakse mutta ei tunnu löytyvän..
No mutta näillä mennään toistaiseksi.

Tarkoitus olisi vielä vetää uusiväri päälle, lokarinkaaren levikkeet, taka-akselin lukko, akku, läppäri, jakkarat + jotakin pientä sälää...

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
Onko kuvassa näkyvät riipukkeet alkup.pituiset? Ja onko tarkoitus ajaa noilla kisaa ja missä luokassa?
Ei muuten kuin että mulla päin vastainen ongelma kuin sulla eli takana korottavat jouset muttei edessä. Kysyin asiaa voinko yhden kisan ajaksi kompensoida ongelmaa pitemillä riipukkeilla. Vastaus oli odotetusti: "ei käy".

Mun olisi tarkoitus ajaa eksytys joko vinolla autolla tai takoa (vaikka itse) jouset sen verran ylös että ovat ryhdissä.

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI Masu Tekniikka & Jutustelu 13 17.11.2007 00:12
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15
Toy Zuki rojekti, tekniikan vaihto ja SOA EeTee Tekniikka & Jutustelu 29 07.11.2006 09:50
Kuorma-auton moottorin vaihto yms. Peltonen Tekniikka & Jutustelu 11 17.12.2004 10:49

Sivu luotu: 05:02 (GMT +2).