Jos haluaa korottaa vain 1", niin siihen on sopiva Zero Rate. Ei ole kuten tavallinen korotuspalikka, vaan pultataan kiinni jousipakkaan pidemällä keskinaulalla. Jostain luin että tuo 1" on vielä turvallinen korotus etu-akselilla Zero Raten kanssa.
http://www.offroaddesign.com/catalog/Zero%20Rates.htm
Toinen konsti saada 1" korotus on tehdä korkeammat jousisatulat akseliin. Varsinkin jos joutuu kääntämään pinjonia niin silloin toimiva ratkaisu, koska ne satulat joutuu kuitenkin irrottamaan/kääntämään. Tosin ei niitä 1" korotuksella tarvitse kääntää. Ja tosiaan taka-akselilla helpompi toteuttaa.
Suburbaniin ajattelin tehdä nuo 1-1,5" korkeammat satulat kun Vanin akselissa on muutenkin leveämmällä niin eivät osu kohdalleen. Myös nuo 1" zerot laitan, katsoo sitten että miten osuu korkeus kohdalleen, viimeinen hienosäätö tehdään pakkaa muokkaamalla. Traction bar on myös melkein ehdoton kapistus muutosten jälkeen.
Olisihan tuo shacke-flip yksi vaihtoehto, mutta vaatisi runkoon uuden kiikun kannakkeen kun pidetään se maksimi korotus 3":ssa.
Heikki H.
FJDC
Montenegros #21
Edited by - 4x4_76 on 08/01/2007 14:07:57