![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itsellä oli kiilamalliset 70mm kiilapalat. Olivat entisen omistajan tekemät, oli tosin kolmannet koska kaksi ensimmäistä versiota olivat olleet "susia". Näiden "evo-3" kanssa ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Tosin mitään kovin rankkaa offia niillä ei harrastettu, sen verran kuitenkin että uskallan suositella HYVIÄ korotuspaloja. Tosin varmasti olisi muutakin etua jos korotuksen toteuttaisi jousia takomalla, eihän autoa kuitenkaan ole suunnniteltu toimimaan vanhoilla kuoleentuneilla jousilla ja tiiliskivellä jousien ja akselin välissä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GMC:n ja Blazerin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.02.2008 22:45 | |
o. blazerin 4-6" korotus sarja. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2006 21:16 | |
blazerin korotus/simpukan Banaani?? | coupe74 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.09.2005 20:58 |
blazerin korotus.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.07.2005 13:58 | |
o: blazerin vaihdelaatikko | O/M/V Muut | 1 | 14.12.2004 11:19 |