Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 22.11.2006, 13:15
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

http://www.jeepersandcreepers.com/cl...php?prokey=444

Toi voisi olla vahva.

Running a 4:1 transfer case, tall tires or crawling over extreme trails? These type of situations are very likely to cause a u-joint failure. If you want to eliminate the possibility of a failed u-joint consider the OX. The OX u-joint is over four times stronger then the Spicer 760x that is replaces (Spicer 760x failure @ 5,400 lbs-ft, OX failure @ 22,000 lbs-ft). The OX u-joint body is made from billet 8620 steel and does not require a snap ring for retention. These u-joints are designed to withstand the most severe conditions and are fully grease able and factory re-build able. This u-joint is a direct replacement for the Spicer 760x.



Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ ohjausakselin ristikon vaihto osilpi Tekniikka & Jutustelu 3 05.05.2008 14:59
Ristikko - mikä ristikko? kany Tekniikka & Jutustelu 13 18.11.2005 21:06
M; Blazer etuvetarin ristikot NORT O/M/V Muut 5 02.09.2005 17:10
Ristikon kuluminen 0-kulmassa? LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 3 10.01.2005 18:01
Uuden ristikon välys pee Tekniikka & Jutustelu 11 29.08.2004 06:50


Sivu luotu: 16:48 (GMT +2).