![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
||||
|
||||
|
http://www.jeepersandcreepers.com/cl...php?prokey=444
Toi voisi olla vahva. Running a 4:1 transfer case, tall tires or crawling over extreme trails? These type of situations are very likely to cause a u-joint failure. If you want to eliminate the possibility of a failed u-joint consider the OX. The OX u-joint is over four times stronger then the Spicer 760x that is replaces (Spicer 760x failure @ 5,400 lbs-ft, OX failure @ 22,000 lbs-ft). The OX u-joint body is made from billet 8620 steel and does not require a snap ring for retention. These u-joints are designed to withstand the most severe conditions and are fully grease able and factory re-build able. This u-joint is a direct replacement for the Spicer 760x. Just do it! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ ohjausakselin ristikon vaihto | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.05.2008 14:59 |
| Ristikko - mikä ristikko? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2005 21:06 |
| M; Blazer etuvetarin ristikot | NORT | O/M/V Muut | 5 | 02.09.2005 17:10 |
| Ristikon kuluminen 0-kulmassa? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:01 |
| Uuden ristikon välys | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.08.2004 06:50 |