![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun on saatu pelit rokkaamaan niin jatketaan virittelyä.
Dynossakin piti käyttää vermeitä katsurin mieliksi. Tunnostaa kovasti, että rehu loppuu kesken vaikka syöttöruuvi on hanskalootassa. Tuli mieleen, että onkohan HJ:n pumpussa samat elementit kuin BJ:n vai onkohan ne isommat? Ei kellään sattuis olemaan purettuna hoijakan pumppua niin mittais siitä sen elementin koon? Lisäksi mietin sitä ahdonalaista syötön säätöä ja kävi hullu ajatus mielessä. Elikkäs laitttaisi sopivalla sovituksella (välitystä jne) turbon hukkaportin kellon syöttöruuvin paikalle. Letku siitä imusarjaan. Sillähän saisi ahtopaineen mukaan säätyvän maksimisyötön viriteltyä? Kello saisi vaain olla sen verran löysä kalvoinen, että taaki alkaisi liikkua kohtuu pienellä paineella. ____________________________________ - jm OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
OM617 viritystä. | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2013 08:56 |
Rivipumpun ennakonsäätö? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.09.2009 23:18 |
pumpun viritystä | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.12.2006 04:50 | |
Ruohorattorin viritystä | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 17.05.2006 15:41 |
Koneen viritystä! | ari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.10.2003 18:01 |