Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 28.06.2006, 15:08
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Nyt kun on saatu pelit rokkaamaan niin jatketaan virittelyä.

Dynossakin piti käyttää vermeitä katsurin mieliksi.

Tunnostaa kovasti, että rehu loppuu kesken vaikka syöttöruuvi on hanskalootassa.

Tuli mieleen, että onkohan HJ:n pumpussa samat elementit kuin BJ:n vai onkohan ne isommat?

Ei kellään sattuis olemaan purettuna hoijakan pumppua niin mittais siitä sen elementin koon?

Lisäksi mietin sitä ahdonalaista syötön säätöä ja kävi hullu ajatus mielessä.
Elikkäs laitttaisi sopivalla sovituksella (välitystä jne) turbon hukkaportin kellon syöttöruuvin paikalle. Letku siitä imusarjaan.

Sillähän saisi ahtopaineen mukaan säätyvän maksimisyötön viriteltyä?

Kello saisi vaain olla sen verran löysä kalvoinen, että taaki alkaisi liikkua kohtuu pienellä paineella.



____________________________________
- jm

OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OM617 viritystä. MakeH Tekniikka & Jutustelu 21 13.05.2013 08:56
Rivipumpun ennakonsäätö? Repro Tekniikka & Jutustelu 12 25.09.2009 23:18
pumpun viritystä Tekniikka & Jutustelu 15 14.12.2006 04:50
Ruohorattorin viritystä swamber Tekniikka & Jutustelu 29 17.05.2006 15:41
Koneen viritystä! ari Tekniikka & Jutustelu 1 30.10.2003 18:01


Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).