Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 29.05.2006, 13:39
matti-x matti-x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.05
Sijainti: roi, .
Viestit: 135
Perusasetus

Ei sitä laatikkoa välttämättä tarvi irrottaa.. Keppi pois, kardaani irti ja se laatikon takaosa pois niin on rattaat (3kpl) näkyvillä. Me vaihdettiin toisella kerralla rattaat sillä metodilla kun ei saatu vanhoilla pelaamaan.
Toisaalta kannattaa kyllä purkaa koko laatikko ja tarkistaa laakerit jos ei ole vasta huollettu. Veikkaan että hajonneilla laakereilla oli ainakin meidän tapauksessa osallisuutta pakkipyörien tuhoutumiseen. Huonojen laakereiden takia hammaskosketus muuttuu ja potkii pykälää pois päälta ja siirtäjän tanko vääntyy kun pakkia yriteään pitää kepistä vääntämällä päällä. Ne alkuperäiset rattaat ei ollu vastannu koko matkalta toisiinsa vaan noin puolella hampaalla. Peloton rengasraudan käyttö korjasi tilanteen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Serieksen pakki pomppaa pois päältä Niko Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 09:29
Suitsan pakki Vit....lee!!! korbimotors Tekniikka & Jutustelu 19 26.06.2007 05:22
Suzukin pakki ei pysy päällä TommyS Tekniikka & Jutustelu 8 15.04.2006 22:21
4runnerin voimansiirto metelöi kyläseppä Tekniikka & Jutustelu 13 09.02.2006 20:39
o:suzukin pakki rattaat O/M/V Muut 3 26.03.2005 09:56


Sivu luotu: 08:33 (GMT +2).