![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Ei sitä laatikkoa välttämättä tarvi irrottaa.. Keppi pois, kardaani irti ja se laatikon takaosa pois niin on rattaat (3kpl) näkyvillä. Me vaihdettiin toisella kerralla rattaat sillä metodilla kun ei saatu vanhoilla pelaamaan.
Toisaalta kannattaa kyllä purkaa koko laatikko ja tarkistaa laakerit jos ei ole vasta huollettu. Veikkaan että hajonneilla laakereilla oli ainakin meidän tapauksessa osallisuutta pakkipyörien tuhoutumiseen. Huonojen laakereiden takia hammaskosketus muuttuu ja potkii pykälää pois päälta ja siirtäjän tanko vääntyy kun pakkia yriteään pitää kepistä vääntämällä päällä. Ne alkuperäiset rattaat ei ollu vastannu koko matkalta toisiinsa vaan noin puolella hampaalla. Peloton rengasraudan käyttö korjasi tilanteen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Serieksen pakki pomppaa pois päältä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 09:29 |
Suitsan pakki Vit....lee!!! | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 26.06.2007 05:22 |
Suzukin pakki ei pysy päällä | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.04.2006 22:21 |
4runnerin voimansiirto metelöi | kyläseppä | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.02.2006 20:39 |
o:suzukin pakki rattaat | O/M/V Muut | 3 | 26.03.2005 09:56 |