Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 25.04.2006, 11:38
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Ainakin vanhemmassa patukassa toinen rele oli varsinaiselle hehkulle ja toinen jälkihehkulle. Samoin LäJässä. Älä yhdistä niitä. Mulla oli tuossa LäJässä se päähehkun rele kaput, siksi vaihdoin vain sen.

Sulla voi olla myös häikkää siinä ohjausboxissa, mutta ne ei kyllä juurikaan hajoa. Yleensä sinne boxille tulee tieto moottorin lämpötilasta, hehkujen ottamasta virrasta, moottorin käynnistä jne. Vähän rakenteesta riippuen. Kanattaa katsoa, että boxin liittimet on puhtaat ja koneessa lämpöanturien piuhat kiinni ja kunnossa.

Mutta yleisin syy on tuo releiden kärkien palaminen.



HJ61 -90 & LJ70 -89
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
neliveto pätkii patrollissa Patukkamies Tekniikka & Jutustelu 1 12.02.2008 11:47
On siinä Patrollissa voimaa NEeb0 Chit-Chat 8 10.09.2006 13:52
missä vika patrollissa Tekniikka & Jutustelu 14 26.11.2005 20:07
huono kylmäkäynnistys patrollissa patrol88 Tekniikka & Jutustelu 13 30.09.2005 20:23
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).