![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() missä vika patrollissamissä vika patrollissa ku ajaa lukot ja nelivetopäällä , aluksi ihan ok mutta lämmettyään alkaa oikean puolen etupäästä kuuluun hirvee jurina. ku löysää kaasun tai panee vetoa jurina lakkaa . takaveto päällä ei ongelmaa Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Murroshan sen täytyy olla, mutta en kyllä ymmärrä miten toi lämpeäminen siihen vaikuttaa. Vika voisi ehkä olla myös perässä.
Testaisin seuraavasti: 1. Napalukot kiinni 2. Neliveto irti 3. Oikea etupyörä ilmaan 4. Pyörittele pyörää molempiin suuntiin ja tunnustele mitä tapahtuu. Kannattaa myös välillä kääntää vähän rattia ja katsoa mitä se vaikuttaa. Tuleeko vastusta? Ääniä? Mistä? T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
noi oon kokkeillu. voijko olla napa lukko ? murrokset ehjät oisko perä?
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mitä sieltä kuuluu tai tuntuu?
Voihan se olla napalukkokin. Se lämpeämisen vaikutus eniten ihmetyttää. Jos murros, boori, tai vastaava on rikki, niin miten se voi kylmänä toimia ilman ääntä ja vasta lämmetessään aloittaa sen? Ja mikä sitä lämmittää? Pyöränlaakeri? Tuntuuko siinä väljää? Vaikka nelivedon ei pitäisi siihen juurikaan vaikuttaa ... se kyllä sattaa lämmetä, jos on jo viallinen. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#5
|
|||
|
|||
![]()
laakeri ei lämpene , ei väljä joku pitää äänen viiden kilometrin ajon jälkeen ääni on perkeleellinen jurraus,eikä kuulu laatikosta vaan oikealta edestä.ristikot ehjät eikä kuulu takavedolla
Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pajerossa jarrulevystä ainakin johtuu lämpö hyvin tehokkaati napalukkoon.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko tomaatti napalukot?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Äänien suunnan kanssa on joskus vaikeaa. Ääni saattaa kulkea auton alla yllättävästikin.
Jos olet ihan varma, että tulee oikealta edestä, niin napa atomeiksi ja vikaa etsimään. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#9
|
|||
|
|||
![]()
manuaali lukot ja kuuluu varmasti oikeelta eestä
Note! This message was posted anonymously! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
kartaani jurisee hidastettaessa ja kun vedättää jurina taas katoaa mulla oli ainaki tommonen vika joskus patroolissa ja esiinty vaa neliveto päällä tietenki
Note! This message was posted anonymously! |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kardaanin pultit laipoissa varmasti kiinni?
[url="http://offroad.eimihikaa.com"] [url="www.montenegrooffroad.com"] |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Jos on kartaanissa tuplanivel, tsekkaa myös keskitapin laakerointi.
Note! This message was posted anonymously! |
#13
|
||||
|
||||
![]()
tupla nivel hittoon niin hävii jurinat .
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! www.fjdc.org www.pahama.com www.montenegrooffroad.com |
#14
|
|||
|
|||
![]()
ette arvaa mikä vika napalukossa manuaali sellaisessa liikaa VASELIINIÄ PERKELE
Note! This message was posted anonymously! |
#15
|
||||
|
||||
![]()
juu puhtaaksi ja pikkaisen vaseliiniä ei sitä kilo tolkulla kannata hölvätä sinne.
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! www.fjdc.org www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Outo vika Patrollissa | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.03.2008 19:56 |
LJ ei käy, missä vika? | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.02.2008 22:06 |
Missä vika? | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 08.10.2007 17:00 | |
missä vika??? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 12.11.2006 20:20 |
Help missä vika | Yleiset | 4 | 04.01.2005 11:07 |