Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.03.2006, 21:34
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuossa konstruktiossa on vaan se huono puoli, että heti kun mennään ahtojen puolelle niin noiden letkulähtöjen paine-ero on 0 oli sitten vaikka ahtoa 0.1 bar tai 2 bar. Kun pumppu toimii paine-eron mukaan niin syöttömäärä on sama 0.1 bar ja 2bar ahdolla. Jos pumppu on säädetty optimisyötölle tuolla 2bar ahdolla niin 0.1 barilla kakkua tulee n. 200% liikaa.



Nissan kestää
Noin 200% on liioittelua. Jos verrataan ilmamassaan niin 50%lisäys 1 baariin tekee 2 baaria. Huomiona että 1 baarihan on 2 ilmakehää.

Aika kaukana ollaan aiheesta Patrollin Voimavarat .

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SD33 Jako? RankkaAnkka Tekniikka & Jutustelu 1 07.04.2008 08:57
M: Patrollin sd33 kone PatRol O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 18.08.2007 22:00
O: sd33 patrollin kansi Epätoivoinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.07.2007 19:33
Korjaus kysymyksiä Patrolin SD33 koneesta VonLeka Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2007 19:07
M: Patrollin sd33 motti Teme O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.02.2007 19:24


Sivu luotu: 10:44 (GMT +2).