![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Korjaus kysymyksiä Patrolin SD33 koneestamoro. kyseessä vapari sd33. viat: sammutin rikki, entinen omistaja laittanut vaijerin hyttiin jota vetämällä auto sammuu. Onko suuri työ laittaa auto sammutaan oikealla tavalla? Pystyykö itse korjaamaan? 2.vika kierroksen rajoitin rikki, auto ottaa kierrosta niin paljon ku ilkee painaa kaasua (ongelmia katsastuksen kanssa). Kuinka tehdään korjaus? 3. "vika" saako autoon vapaavirtaussuodatinta, ku alkup. suodattimeen näyttää menevän joku alipaine letku? -Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SD33 Patrolin voimavarat ? | Tekniikka & Jutustelu | 108 | 20.10.2016 21:54 | |
Kertooko katsastuksen pakokaasumittaus koneesta | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 25.04.2008 21:59 |
6.2 D koneesta | Holle | Chit-Chat | 9 | 30.04.2007 20:54 |
Kysymyksiä 2L-T koneesta | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.01.2007 21:32 |
Jeep 4.0 koneesta | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.01.2006 10:47 |