![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Joo,elikkäs pumpulta tulee kaasuläpälle kaks letkua, toinen kaasuläpän akselin kohdalle (haistelee alipainetta) ja toinen ilmanputsari koteloon (haistelee persettä vai jotain muuta painetta).
Näiden paine-eroista kait pumppu lykkii soppaa suuttimille,VAI? Eli pitäs pystyä turbottamaan tollakin pumpulla? Tai pystyyhän sen mut toimiiko se miten hyvin... Ja TOINEN kysymys: Mihin ootte turbon öljynpaluu putken laittanu?? Öljypohjan kupeeseen reikä vai riittääkö laturin/alipaine pumpun paluuletkun (se alempi letku?) kapasiteetti ettei käy ahdistamaan? Turbon öljynkierron voi kait napata öljykellolta (koneen toiselta puolen) vai onko muita hyviä ideoita? KOLMAS kysymys: Paljonko SD33T:ssä on puristuksia ja paljonko taasen SD33:ssa? Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SD33 Jako? | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.04.2008 08:57 |
M: Patrollin sd33 kone | PatRol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.08.2007 22:00 |
O: sd33 patrollin kansi | Epätoivoinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.07.2007 19:33 |
Korjaus kysymyksiä Patrolin SD33 koneesta | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2007 19:07 |
M: Patrollin sd33 motti | Teme | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.02.2007 19:24 |