![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alipainepumppu/vanhalaturi on tarkoituskin poistaa kokonaan,tilalle tulee uusi tehokkaampi laturi.Kysymyshän onkin:Voiko pumpulle lähtö ja paluu vain tulpata lohkossa? Vai pitääkö alipainepumpulle menneet letkut "yhdistää",jotta öljynkierto tavallaan säilyy,otetaan vain pumppu pois välistä.
Käsittääkseni ne ovat niin pienet putket,ettei niihin kannata laittaa lisälauhdutinta.Öljynsuodattimen jalassa olisi isompia troppuja,mutta mihin niistä lauhdutin laitetaan,jotta öljy kiertää varmasti suodattimessa ja lauhduttimessa OIKEIN. Jos joku tarvii,alipainepumppu on kyllä myytävänä.Puhelimella tavoittaa... 0400-828649 Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
| Öljynkierto koneessa. (aloittelija kysymyksiä) | Vonjake | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.10.2007 18:22 |
| Kysymys A45:lle | Chit-Chat | 3 | 11.12.2005 14:17 | |
| BS vai BFG? + ET kysymys | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 26.04.2005 10:17 |
| lj 75 kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.06.2004 17:47 | |