![]() |
Patrol öljynkierto kysymys
Osaisko kukaan neuvoa,miten/minne olisi järkevintä asentaa SD33 koneeseen lisä öljynlauhdutin, ja voiko/saako laturinpäähän alipainepumpulle menevät letkut tulpata lohkosta, vai onko parempi laittaa letku väliin,kun pumppua ei enää tarvita.Rakentelen venemoottoria ja se varmaankin vaatii lisälauhduttimen öljylle,vai riittäisköhän alkuperäinen?
Jos jollakin olisi kuvia koneen öljynkierrosta,olisin kiinnostunut saamaan vaikka kopioita. kare54@hotmail.com tai puh.0400-828649 Note! This message was posted anonymously! |
Lisälauhduttimesta ja sen tarpeesta en osaa sanoa, mutta alipainepumpulle täytyy mennä öljy vaikkei alipainetta tarvittaisikaan. Muuten sulaa kiinni.
Siihen voisi vaihtaa tavallisen laturin, ja myydä ton jonkun diesel-Series-Lantikan omistajalle, niin saisi sen jarrutehostimeen jotain potkua. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Alipainepumppu/vanhalaturi on tarkoituskin poistaa kokonaan,tilalle tulee uusi tehokkaampi laturi.Kysymyshän onkin:Voiko pumpulle lähtö ja paluu vain tulpata lohkossa? Vai pitääkö alipainepumpulle menneet letkut "yhdistää",jotta öljynkierto tavallaan säilyy,otetaan vain pumppu pois välistä.
Käsittääkseni ne ovat niin pienet putket,ettei niihin kannata laittaa lisälauhdutinta.Öljynsuodattimen jalassa olisi isompia troppuja,mutta mihin niistä lauhdutin laitetaan,jotta öljy kiertää varmasti suodattimessa ja lauhduttimessa OIKEIN. Jos joku tarvii,alipainepumppu on kyllä myytävänä.Puhelimella tavoittaa... 0400-828649 Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
T, Antti Edited by - Ahosensetä on 09/01/2006 06:06:24 |
Sivu luotu: 19:47 (GMT +2). |