![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nii sitä beadsealeria meinasin vaan sinne sisäreunan väliin. Itselläkin kävi mielessä että mitenhän noi kuulat ja se paikkavaahto oikein reagoi?
Noita venttiilityökalujako ei siis saa ostettua kun jostain speciaalitukusta? No täytyy tehdä itse sellainen jos ei löydy. Yhden vedin paikallee sillä paikkavaahtopurkin letkulla jossa oli kierre päässä. Kesti tosin vaan yhden vedon ja sitten irtos letkusta. Muut muklasin paikalleen painamalla sisäpuolelta rukarilla. Tuntu vaan että maastossa venttiilin vaihto on aika tuskaa ilman kunnon työkalua. Eipä silti tubeless venttiili vaikuttaa paljon kestävämmältä kun noissa sisäkumeissa. Onkos se tubelespaikka ns. kamelinpaska tyyppinen? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uazin koneremontti, (2.5l UMZ-414.10)-KANNENPULTIT! | Mazaa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.09.2008 02:18 |
pari Chevy V6 kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.01.2008 23:51 | |
disko 2sesta pari kyssäriä? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2007 23:06 |
Rankusta pari kyssäriä | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.11.2006 06:00 |
Pari kyssäriä K5:sest... | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2005 20:01 |