![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
89 kw rpm 2870 103,7kmh oli maksimi teho,
ennen turboa, mitsun hukkaportiton malli, välijäähy on, 0,5 bar löytyy alle 60kmh ja vääntöä 308nm muttei tunnu järkevältä väännätellä noin alhasilla kierroksilla, kokeilu mielessä peltisarjalla höystettynä, eri variaatioita kokeiltu (läppä) mutta alkuperäiseen päädytty. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakokaasun lämpötilamittarista | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 11.12.2007 00:54 | |
Pakokaasun lämpömittari? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 18:02 |
Pakokaasun takaisin kierrätys. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.03.2006 17:45 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |