![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
pakopaineen pitäisi olla pienempi kuin ahtopaineen jos haluaa hyvän hyötysuhteen taitaa joku ahdistaa esim pakopesä jos noin päin paineet.omassa 3b:ssä dynossa mitattiin pakölämmöksi alle 500c 0,8 paineilla pakopaineita en ole vielä mitannut mutta tarkoitus on mittailla ennen turbon vaihtoa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakokaasun lämpötilamittarista | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 11.12.2007 00:54 | |
Pakokaasun lämpömittari? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 18:02 |
Pakokaasun takaisin kierrätys. | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.03.2006 17:45 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |