![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Yllättävän vaikeeta tuntuu olevan. Mulla on myös huoltoautoksi leimattu Kujero ja tosi helposti meni ( ei tarvinnut sisustukseen koskea ja luetteloida mukana olevia kaluja ) Takapenkin kiinnityksiin laitoin vesivanerilaatikon, jossa kyljessä luukku, josta saa ruuvipenkin vedettyä ulos. Katsastajan mukaan päivitys takaisin maasturiksi onnistuu ilman veroseuraamuksia muutoskatsastamalla eli niitä turviksien kiinnityspisteitä ei tarvitse tuhota !
Epeli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollista tuli huoltoauto | amppa | Tekniikka & Jutustelu | 86 | 01.06.2007 16:38 |
Rokista tuli huoltoauto | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.02.2006 11:08 |
M: HJ-60, Huoltoauto | uretaani | O/M/V Muut | 3 | 24.04.2005 20:33 |
LJ:stä HUOLTOAUTO | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.02.2005 23:05 |
huoltoauto???? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.11.2004 09:07 |