Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.10.2005, 23:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
quote:
On korotettu, sisätilan korkeus n.135cm.

Kummaksi kannattaa muutoskatsastaa?

Hyvät/Huonot puolet?

edit: entäs matkailuautoksi?
haluaisin säilyttää enemmän kuin 1+1 paikkaa, mutten tahdo maksaa 700-800e vuoteen veroo


Edited by - VonLeka on 28/10/2005 21:44:47
Eipä taida 3 m3 täyttyä jos vaikka just toi 135 cm saataiskiin sisäkorkeutta mitattua? Eli huoltoauto on ainoa vaihtoehto, koska maasturin koria ei saa matkailuautoksi.

Hommaa se levee vänkärinpenkki niin saat 1+2 paikkaa. Paketti/huoltoautona vero on 0.009 € x 365 x alkava 100 kg kokonaismassasta eli noin 100 €/vuosi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
-90 td patrol pakuksi?? Tekniikka & Jutustelu 2 08.01.2006 22:01
Patrol 88 pakuksi Razor Tekniikka & Jutustelu 1 05.08.2004 13:47


Sivu luotu: 00:19 (GMT +2).