Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2005, 18:41
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Miksihän G-69 on sitten käyttänyt dana 44 aksuloita , olisko juuri sen vuoksi että osat on likipitäen ilmaisia ja akselit helppo korjata (uusi ristikko vetariin n.17€). Luulis että kun JATKUVASTI ja KOKOAJAN akselit paukkuu vaihtais pomminvarmat esim. patrollin perät.
Kyllä se tiedetään miten akselit saa rikki. Ei kestä monikaan akseli rintessä pompottamista joka on yksin suurin syy akselivaurioihin.
On mulla kuitenkin sen verran kokemusta alalta ja danoilla ajamisesta ettei tarvi tulla kenenkään sanomaan mitä ne kestää ja minkä kokoiset renkaat.
Mitkä ne yhtä halvat akselit sitten on jotka on ratkaisevasti paremmat kuin Danat? kerro niin nauretaan yhdessä.

JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ln 110 laatikoiden kestävyys _VESALA_ Tekniikka & Jutustelu 16 15.08.2007 06:45
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
UAZ jousi asiaa, uudet vakiot, muita kysymyksiä.. Revolver Tekniikka & Jutustelu 53 13.10.2006 12:10
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21


Sivu luotu: 12:34 (GMT +2).