Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.10.2005, 20:42
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lähe kattoon Turun safarille, että mitä ne D4neljät kestää 35 boggeria vastaavan kokoisilla trelleborgin traktorin renkailla. Niin no auto painaa siinä 1650kg, eli hitosti vähemmän, ku wagoneeri.

Niin ja ei D60 taka-akseli aina tuo autuutta. Esim Oivasen Lindassa on D60 akseli takana, mutta vetokepakot saman paksuiset ja spooriset, ku D44 akselissa. Ainoo ero ja plussa on, että D60 on full floater ja D44 ei oo.










<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ln 110 laatikoiden kestävyys _VESALA_ Tekniikka & Jutustelu 16 15.08.2007 06:45
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
UAZ jousi asiaa, uudet vakiot, muita kysymyksiä.. Revolver Tekniikka & Jutustelu 53 13.10.2006 12:10
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21


Sivu luotu: 23:07 (GMT +2).