![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Lähe kattoon Turun safarille, että mitä ne D4neljät kestää 35 boggeria vastaavan kokoisilla trelleborgin traktorin renkailla. Niin no auto painaa siinä 1650kg, eli hitosti vähemmän, ku wagoneeri.
Niin ja ei D60 taka-akseli aina tuo autuutta. Esim Oivasen Lindassa on D60 akseli takana, mutta vetokepakot saman paksuiset ja spooriset, ku D44 akselissa. Ainoo ero ja plussa on, että D60 on full floater ja D44 ei oo. <center>--------------------------------------- --Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005-- www.formula-offroad.fi </center> |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ln 110 laatikoiden kestävyys | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.08.2007 06:45 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
UAZ jousi asiaa, uudet vakiot, muita kysymyksiä.. | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 13.10.2006 12:10 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |