![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No taakse on tulossa dana60. Eikai noi nyt ihan huonot ole, kun ei ton pikapin akselitkaan (gm 10 bolt + takana lukko) hapetuksesta hajonnu. Etukardaanin tuplanivel kylläkin..
Eteenhän löytää niiiin helpolla dana60:sen.. 8- pulttinen dana44 eteen olis kyllä tarjolla 500e hintaan, mutta onko se oikeesti yhtään vahvempi? Myyjän mukaan putki on paksumpi ja olat samoin. Niin ja murikka kuskin puolella.. -Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään- Alkaen noista: Chevy K10 -80 GM350+th350+np205 & AMC Javelin -71 GM350+th350 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ln 110 laatikoiden kestävyys | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.08.2007 06:45 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
UAZ jousi asiaa, uudet vakiot, muita kysymyksiä.. | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 13.10.2006 12:10 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |