Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 28.08.2005, 12:17
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Mihin kohtaa ja miten automaatin lämpömittarin anturi kannattaa laittaa?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Öljypohja se paras paikka olisi, mutta jos saat johonkin kohtaa tulo putkea ennen jäähdytintä niin sekin viellä ok.

Lämpötiloista oli joskus jossain topicissa juttua, mutta joku 120 tai 140c astetta hetkellisesti ei viellä paha. Optimi muistaakseni jossain 70-90'c. 170'c muistaakseni kovettaa jo tiivarit ja öljy menettää ominaisuutensa.

Mulla on ollut lämmöt norm. 75-80 astetta ja pahoissa kikkailuissa ja pahoisssa upotuksisissa 110-120 astetta hetkellisesti.

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Onko sulla minkä koko luokan jäähdytin vaihteisto öljylle??

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30
Koneen lämmöt korkeallako? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 43 23.08.2003 17:21


Sivu luotu: 00:23 (GMT +2).