Nonni, kompurahan onkin jo hyvä. Hieman huonosti kuvasta näki, mutta tuossa piuhasarjassa saattaa ollakin jo lukkojenkin katkaisijoille liitttimet valmiina. ARB:n piuhasarjassa on muistaakseni kytkentä niin, että ensin pitää olla kompura kytkettynä päälle, ennen kuin lukot toimii. Ja saattoi olla niin, että ensin piti olla takalukko kytkettynä, ennen kuin etulukon kytkin toimii. Sen ohitin tuossa WRC-Samuraissa, jotta pelkän etulokonkin pystyi kytkemään.
Se etuakseli on pyöreällä putkella vahvistettu ja mielestäni aika hyvä. Vetarit on 26 spooriset Karpiolalla teetetyt ja murrokset Trail Tough. Niitä et hevillä rikki saa.
Taka-akseiputki onkin sitten aika hiton moneen kertaan oiottu ja parsittu. Siihen mulla oli tekeillä uusi myös pyöreällä putkella vahvistettu, joka jäi tallin nurkkaan kekskeneräisenä kun auto meni kaupaksi. Suosittelen käyttämään sinun alkuperäistä akseliputkea, se on takuulla parempi kuin tuo minun vanha. Vetarit on takana Raptor 4x4 cromot, EHKÄ vähän kestävämmät kuin orggikset, mutta ei suurta eroa. Meinaavat lähteä kiertymään spooreistaan.
|