![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ton Toshiban saa kyllä ihan pikkupuhallukselle ylläpitolämmölläkin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Edellisessä paikassa myös Cooper&hunter puhalsi norminopeudella myös ylläpitolämmöllä... Kommarien juoni?
__________________
------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei hemmetti miten HJ61:n kytkimen kuuluu säätyä tai jotain, auto täytyy aina startata vaihde päällä, käydessä ei saa vapaalta pykälää tupaan, vauhdissa ne joinkin menee, tuntuu siltä että työsylinterissä ei ole tarpeeksi liikettä, rekkaraudalla kun auttaa siirtohaarukasta sen saa irrottamaan kunnolla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Syynä yksi kytkinlevyn jousista hypännyt poikittain. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kuka tahi mikä ylläpitää niitä heittolaatikoita mihin vanhaan paperilehtiaikaan heitettiin sanomalehti? Yhessä risteyksessä on semmonen ikävänä näköesteenä eikä siihen tule lehteä kellekään joten se joutais pois siitä. Kuka lähettää laskun jos käyn vaan massikalla nyppäämässä sen pois
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Miksi tämän foorumin viestien aikaleima on kaksi tuntia edellä?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
mehän ollaan muutenkin 2 tuntia edellä aikaamme
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Aski alas, turha arpoo muuta.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Myös työsylinterin työntötangon pituudella on merkitystä. Liian pitkä tanko painaa painelaakeria kokoajan ja lyhyt ei jaksa irrottaa, koska se ei lähde heti liikkeelle poljinta painettaessa. Onko joku edellinen omistaja vaihtanut tietämättään väärällä iskulla/erikokoisella männällä olevan/t sylinterin/t. Yhteen vaihdossa tulleeseen maasturiin joskus taannoin valkkasin kasan erikokoisia sylintereitä purkuautoistani ja sain kytkimen toimimaan ihan kunnolla. Siinäkin oli kytkinpaketin vaihdon jälkeen alkanut kytkimen irroitus temppuilemaan. Ilmeisesti koko kytkinpaketti oli muutaman millin ohuempi kuin vanha paketti. Työntötankoakin piti jatkaa sentillä. Homma on tutkittava ajatuksen kanssa.
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta... ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On se että kytkinakselim boorit on kulunut vanhan levyn mukaan tms. Joku vastaava oire oli silloin ja kun kyseessä oli ainoa tuotantolaitos/kinkerikyyti niin eipä sitä tullut uudelleen avattua. Sitkeesti kun sillä työnsi menemään niin viimein osat toisiinsa tottuivat ja kytkin on sittemmin toiminut. Uusi lootakin tuli hommattua siltä varalta että boorit pyörähtää ympäri. Sitä odotellaan edelleen…
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan kun jaksetaan 2022 | Catrik | Chit-Chat | 106 | 22.01.2023 00:05 |
Kysy mitä vaan, vastataan kun jaksetaan 2021 | 33SD | Chit-Chat | 280 | 15.01.2022 19:21 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2018 | Mika_T | Chit-Chat | 441 | 02.01.2019 14:32 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 | Nikuzai | Chit-Chat | 680 | 31.12.2017 23:06 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |