Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 13.07.2023, 12:42
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Jarrullisten kärryjen jarrujen säätöön kannattaa lukee valmistajan ohjeet.

Yks isompi kärry jota auton kuljetuksiin lainailen. Oli kerran katsastukseen vaihtaneet uudet hilut rumpujen sisään. Vaihdon syy oli loppuun kuluneet kengät, yleensä ei oo kuulemma katsastukseen tarvinnut jarruihin tehdä mitään.
Katsastuksessa ei mitään mainintaa vaihdon jälkeen, hyväksytysti meni läpi.

Mutta kun tasaisella peruutti, joskus onnistui, joskus veti jarrut jumiin.
Alamäkeen kärry meni edellä karkuun, ettei aisaa painanut kasaan. Muttä ylämäkeen ei pystynyt peruuttamaan ollenkaan.

Al-ko omilta sivuilta säätö ohjeet.
Vaijereissa piti olla joku 2-3 cm löysää.
Olivat liian kireälle nyt säädetty.
Kun lähti peruuttamaan, jarrukengät ei rumpujen sisällä päässyt heittään nurin niskoin, kun vaijeri liian kireällä.
Löysättiin ja säädettiin ohjeen mukaan, alkoipa jarrut toimia niin kuin pitää. Eikä ollut iso homma säätää.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dollysta kysymystä La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 108 18.05.2020 18:16
Ilmastointilaitteesta kysymystä hiluvitkutin Chit-Chat 12 19.08.2018 22:37
syylarista kysymystä hitoy Tekniikka & Jutustelu 5 25.05.2015 10:05
pakosarja kysymystä. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 3 15.01.2009 13:34
Kysymystä pukkaa... Tekniikka & Jutustelu 15 16.07.2004 10:12


Sivu luotu: 18:22 (GMT +2).