Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.04.2005, 10:21
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

BJ:ssä kannattaa sitten tehdä vaikka 3 mm pellistä sellainen lirvake sinne vaihdekepin tuntumaan, joka estää kepin auton suuntaisen liikkeen hitaalla puolella, ettei keppi maastossa ajaessa vahingossa lipsahtele nelivedolta takavedolle kun apukusko sitä kuitenkin polvellaan sörkkii. Vaatii vähän taiteilua ja sovittamista että kuvio toimii, mutta on ehdottomasti vaivan arvoista. Tämä pätee siis ns. split transfer caselle ("HJ:n tyylinen") - minulla ei ole kokemusta vanhemman BJ:n jakolaatikon muuttamisesta, mutta esim. tuo Jjtp:n värkkäämä kaksivipuinen versio on hyvä esimerkki miten tuon saa toteutettua vielä selkeämmin. Sellainen leveän C-kirjaimen muotoinen kuvio kun on hitaampi vaihtaa päästä päähän.

Hidas takavetohan on hyvä myös esim. raskasta kärryä asfaltilla peruutellessa ja vaikka missä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 hidas.. ohvipete Tekniikka & Jutustelu 9 15.04.2008 12:08
RJ:n hidas puoli + napalukot RoJu Tekniikka & Jutustelu 14 24.12.2007 11:28
lj 70.hidas neliveto ei pelitä missä vika?? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2007 12:05
Orbitroli liian hidas! pyyvama Tekniikka & Jutustelu 7 14.09.2006 09:47
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli osilpi Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2006 23:21


Sivu luotu: 06:09 (GMT +2).