Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 03.03.2023, 18:29
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.057
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Macke Näytä viesti
Uudessa Vitarassa saa kyllä lukittua 50/50 sen vedon etu/taka-akseleille eli ei se täysin samanlainen setti ole. Siellä on eri ohjelmat "lukittamattomalle" nelivedollekin että täpyn älykkäämpi on olevinaan kuin Suitsan perusneliveto mikä löyty Swiftistä ja Igniksestä.
"Suomessa S-Cross on, ainakin toistaiseksi, aina nelivetoinen. Sen Allgrip Select tarjoaa neljä ajotilaa (auto, sport, snow ja lock), joista viimeksi mainittu jakaa voimaa tasaisesti kaikille pyörille (60 km/h nopeuteen asti)."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/...a-nelivedolla/

Ja Vitara:

"Lock-asennossa voima jakautuu tasaisesti etu- ja taka-akseleiden välillä, jonka vuoksi se sopii vaikeakulkuisessa ja vaativassa maastossa ajamiseen. Asetus vaihtuu Snow-tilaan nopeuden
noustessa yli 60 km/h. https://www.suzuki.fi/mallisto/vitara/allgrip-neliveto/
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Suzuki/ bensa neliveto max.20k€ Gloid O/M/V Ajoneuvot 0 08.01.2023 14:01
Suzuki Balenon neliveto Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 68 28.05.2015 06:49
Suzuki Vitara -92 neliveto ei ala vetämään! Faitteri77 Tekniikka & Jutustelu 16 18.10.2014 05:56
Suzuki Vitara -91 neliveto Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 28.01.2011 12:05
Suzuki SJ410 ja neliveto kadulla Puska-suska Tekniikka & Jutustelu 3 18.01.2011 11:35


Sivu luotu: 02:32 (GMT +2).