![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Akkutehtaan sivuilla lukee tälleen:
48-voltin kyseessä ollessa paketti totetutetaan normaalisti 13s-tyyppisesti, eli 13kpl kennoja sarjassa, josta saadaan siis 46,8V jännite, mutta yleensä kontrollerit sietävät pienen jännitteen noston ja tästä syystä markkinoilla on myös 14s-tyyppisesti tehtyjä akkuja, joiden nominal-jännite on 50,4V. Kannattaa tietysti ensin varmistaa kontrollerin sietämä max. jännite, joka täyteen ladatulla 14s-paketilla pitäisi olla vähintään 58,8 volttia. (14 x 4,2V = 58,8V) Jos akkukotelointi sen vain sallii, niin tällä 14s-tyypillä saadaan hieman lisää kapasiteettia ja samalla rajoittamattoman kulkineen huippunopeus nousee hieman, ilman että akun hinta paljoakaan nousee.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aurinkosähkö tietäjiä? | SptV | Chit-Chat | 45 | 28.08.2018 14:22 |
kellojen siirron ihanuus | 0ltzi | Chit-Chat | 46 | 07.07.2018 12:51 |
Ulkona huoltamisen ihanuus | GeneralJ | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 07.12.2015 00:11 |
Forum-keskustelun ihanuus | petris | This And That | 1 | 11.03.2003 15:27 |