![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Normi kulutus jos on nurkassa pyörimistä ym lyhyttä nykyä.
Isoilla pyörillä mittari vielä pyörii vähemmän joten sekin lisää tuskaa. Jos haluat että tuo vie vähemmän niin käy ajamassa pelkät sukat jalassa sopiva satkun lenkki alle sallitun marssivauhdin, vähennä siitä 25% mittarivirhettä ja pyöristä vielä lähimpään kymppiin tai yksinumeroiseen tasalitraan, riippuen kumpi on joko uskottavampi tai tukee paremmin syytä mihin lukemilla pyritään. Ja loppuun ![]() ![]() ![]() Pätkä ja matka-ajon ero voi olla todella iso ja talvella vielä tyhjäkäynnin osuus kasvattaa kulutusta. Vielä kun noissa on neljä isohkoa öljyvispilää voimansiirrossa ja kaikissa reilu kolme litraa, GL-5 tai nelosta ja tuskin synteettistä niin kylmänä kyllä hetken on vastukset kohillaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2.5 D4D viritys | Hodari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.12.2014 11:32 |
Apparin viritys. | Repro | Chit-Chat | 7 | 16.08.2009 20:23 |
hj61 viritys pakopuolelta? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.02.2008 21:48 | |
Viritys/tulipalo | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.05.2006 16:55 |
Viritys | Lars | Motoring | 0 | 18.06.2002 07:24 |