![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pikku hipistelyäNyt on renkaat toiminut ![]() ![]()
__________________
T: Harri Viimeksi muokannut Harriko : 04.10.2022 15:10 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tolta se näyttää paikallaan, eiköhän tuo tuolla kestä
![]()
__________________
T: Harri |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lasikuitua
Vaihteeksi taas lasikuituhommia. Muutama halkeama korjattu. Hieman avarsin niitä tuosta jousen aukosta, niin ei rengas käy niin lähellä. Katsotaan kestäisikö nyt paremmin. Onkohan tuo lasikuituinen sisälokasuoja ihan loppuunasti ajateltu, toisaalta parinvuoden välein kun vähän "huoltaa" niin on asiansa ajanut jo yli 10 vuotta
![]()
__________________
T: Harri |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hankin tuollaisen säädettävän panhardin, saa ton akselin keskelle kun on siirtynyt jousituksen noston seurauksena sivuun. Pitihän se sit sutasta teeman mukaiseen väriin, samalla kun nuo sisälokasuojatkin
![]()
__________________
T: Harri |
#5
|
|||
|
|||
![]() Vanne touhut jatkuu
Eipä estänyt renkaan liimaaminen vanteelle vanteen pyörähtämistä renkaan sisällä ja katkaisemasta venttiiliä. Seuraava strategia onkin sitten ottaa beadlockit uudelleen käyttöön. Ruuvien katkeileminen estetään muuttamalla ruuvien koko 10 millisiksi. Poralla vanteen reiät 9 millisiksi ja kierrettä vääntämään. Kehille porailin 10,5 milliset reiät. Seuraavaksi vanteet pyörimään ja laikalla ruosteet pois tiiviste pinnoilta, ja uutta maalia päälle. Vanteiden kasaus uusilla ruuveilla, ensimmäisen kasasin ilman sisärengasta, mutta eihän se ilma siellä pysynyt. Seuraavan kasailinkin sitten sisärenkaan kanssa, toiveissa että toi beadlock kehä estäisi vanteen ylimääräisen liikkeen ja estäisi sen venttiilin katkeamisen. Huomenna tasapainotukseen ja Lauantaina Kulmakorpeen ihmettelemään mistä nyt ratkee
![]() ![]()
__________________
T: Harri |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Oliko niitä pultteja katkeillu paljonkin? ite vielä odottelen ensimmäisen katkeamista. Ja aina menty ilman sisäkumeja. Ootko kattonu saippuaveden kanssa tms. mistä se oikein vuotaa?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
T: Harri |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ongelma oli jo BFG:n renkaillakin, mutta huomattavasti lievempänä. Noissa Cooperin renkaissa on jäykempi ja paksumpi kylki mikä todennäköisesti aiheuttaa ton ruuvien katkeilemisen. 2.5 bar katupaineet ei pysy sisällä ilman sisärengasta, ruuveja kiristetty 10 nm tiukkuuteen eikä auta, eikä toi kehä oikein kestä tiukempaan ruuvata.
__________________
T: Harri |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Trialiin aihio tai valmis auto | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 06.02.2012 13:31 |
Myydään / Vaihdetaan valmis safarireki tai katumaasturi | Valko-bandiitti | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.04.2011 13:12 |
Myydään valmis suunnistus läppäri | junnu78 | O/M/V Muut | 4 | 27.12.2010 19:12 |
0.VALMIS OFFIAUTO | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.07.2007 15:00 |
OMEna VALMIS!! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.03.2004 13:27 |