![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() LT230Valmista tuli. Nyt pitäis vaan nostaa paikalleen. Hiukan aiheutti ongelmia löytää momenttiavain jolla saa 1,25 nm, mutta kun tuon löysi niin ei ihmeenpiä ongelmia. Onhan toi tietysti vähän outoa shimmailla, kun laakerin ulkokooli täytyy aina lyödä irti kun haluat löysätä/kiristää laakeria. No mutta nyt se on tehty, ja nyt on jakiksessa kaksi lukkoa, toinen Torsen tyylinen ja toinen 100% tönkkö ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta, mistä löysit sopivan avaimen? Mulla oli omaa jenkkiä pajottaessa samankaltainen ongelma, jonka ratkaisin sillä että muutit Nm:t kgm:ksi, eli hommasin Motonetista kahdeksan euron kalavaa'an jonka laitoin kiinni 40cm jatkovarren päähän ja mittailin sillä. Hyvä tuli, mutta tuli kyllä tehtyä varmaan 20 tarkistusmittausta kun ei ihan heti luottanut A) muunnettuihin lukuihin tai B) mittaustuloksiin...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
T: Harri Viimeksi muokannut Harriko : 18.11.2020 10:40 |
|
||||
|
||||
![]()
Akselin, tai sopivan hihnapyörän ympärille narua, halkaisija on momenttivarsi, sitten narusta suoraa vetoa vaa-alla.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen todennut kalavaa'an kanssa että se on riittävän tarkka (tai käsi pyörii riittävän vakaasti), koska en usko sillä olevan merkitystä jos vaihtelu on vetäessä 20-50g sisällä, ainakin kaikki (kolme) perät joiden vierintävastuksen olen kalavaa'alla mitannut toimii vieläkin (koputtaa puuta).
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Edit. Mistähän mä sain päähäni että ois ollut Motonetissä, ilmankos ei löytynyt kun en Virtasen valikoimia tutkinut.
T: Harri Viimeksi muokannut Harriko : 18.11.2020 22:10 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit: Täydellisessä jakiksessa olis tietty lisäks vielä etu ja takavetomahdollisuus.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Onks nää ihan kuulopuheita? Mun käsitys on et toi B&W:n visko on ihan hyvä ja lukittuukin melko tiukkaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu,lukkiutuu vanhemmiten erittäinkin hyvin ![]() Kevin ajoi ilman etukardaania 10 000 km Portugalin reissun. |
|
||||
|
||||
![]()
Oon minäkin joskus sillä ajanu ilman etujordaania, tosin en noin pitkää legiä
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Trialiin aihio tai valmis auto | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 06.02.2012 13:31 |
Myydään / Vaihdetaan valmis safarireki tai katumaasturi | Valko-bandiitti | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.04.2011 13:12 |
Myydään valmis suunnistus läppäri | junnu78 | O/M/V Muut | 4 | 27.12.2010 19:12 |
0.VALMIS OFFIAUTO | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.07.2007 15:00 |
OMEna VALMIS!! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.03.2004 13:27 |