Pientä edistystä +7 asteisessa tallissa..
Alkuperäinen iskarien kiinnitysputki oli ruostunut läpipuhki monesta kohtaa. Ruostumisen olisi helposti voinut estää puhaltamalla painepesurilla kurat pois putkesta kerran vuoteen, kun se putkenpääkin on niin sopivasti näkysällä siellä pyörän aukossa.
Mut uutta siis tilalle. Helppo ois ollut suora putki tuohon hitsata, mutta olisi menettänyt pari senttiä sisäänjouston liikevarasta, joten mutkista hitsaamalla tein mutkat tuohon, kun ei löytynyt sopivaa taivutuskonstia näiltä seuduilta.
Sorvari pyöräytti vielä uudet kiinnitystapit iskarien yläpäihin.
Rungon etuosassa löytyi erikoinen mysteeri. Mitat muuten näyttäisi jotakuinkin täsmäävän, mutta etuiskarien kiinnityskorvien väli ja vaihteiston kiinnityspalkin kiinnikkeiden väli on n. 8-10 mm liian leveä. Runkopalkit on siis noilta kohdin liian leveällä. Vaihteiston palkin kiinnitysreiät on porattu reilusti soikeiksi jossain vaiheessa, että on saatu palkki paikoilleen. Muuten runko ihan priima, ei kolarointiin viittaavaa tms. Liinoilla vetämällä tuosta kyllä saa nuo liiat millit pois.
Tosin ei nuo mitat tehtaallakaan ole ihan kohilleen sattuneet, esim. etujousien kiinnikkeiden väli pituussuunnassa heittää 5 mm, kun oikeaa ja vasenta puolta vertaa.