Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Näyttäisi noiden hinta olevan nykyään n.6000e. Mut Sorennon rakenne on kyllä ihan täsmälleen samanlainen kuin kaikissa muissakin nykyajan maastureissa. Oma runko, jäykkä taka-akseli, risukeula. Millään perus kesänakeilla se ei kyllä oikein etene. Mutta laittamalla mutiaista alle niin kyllä se alkaa eteneen. Aina voi myös korottaa. On myös vähän nihkeä verrata täysin vakio autoa rakennettuun autoon. Mikäli taas verrattaisi täysin vakio autoa täysin vakioon berttaan niin voitaisi todeta kuinka susipaska auto se bertta on. Jopa tuo oma Santa Fe taitaa mennä pidemmälle maastossa kuin vakio bertta. Ihan vaan kun bertasta puuttuu ne akseleiden lukot, jota tuoreemmissa korvataan jarruttamalla sutivaa rengasta. Lisäksi tuollainen bertta on kyllä karmea auto ajaa verrattuna mihinkään nykyajan maasturiin.
Mitä ruosteeseen taas tulee niin se ongelma taitaa koskea kaikkia idän suunnalta tulevia autoja merkkiin katsomatta. Tuolla projekteissa taisi se kohtuu tuore hilux olla työn alla joka oli ihan läpimätä. Mutta jos investoitaisi ruosteenestoon kun se auto on kohtuu tuore niin ruoste ei välttämättä olisi ongelma.
|
Juuri näin. vakio-autoa pitää verrata vakioautoon. renkaan kuvion tulisi myös olla vastaavat jotta autoja voidaan oikeasti verrata. vakio bertta menee varmasti paremmin maastossa jossa maavaraa pitää olla enemmän, mutta uskoisin kyllä että kia etenisi mäessä pidemmälle juurikin sähköisen luistoneston ansiosta, nousukulmat lienevät bertan puolella.
Molemmissa omat etunsa.