![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vaikkapa tuosta http://www.metla.fi/metinfo/metsient...juurikaapa.htm Eli ei ajettas ihan pienimmistä raoista mistä se mönkijä mahtuu ja loukata samalla kahtaa puuta ajamalla liian läheltä vaan poistetaan suosista se toinen puu jolloin edes toinen säästyisi. Ja siellä etelässä kannattas kans ootella niitä sopivia kelejä. Jotkut kyllä käyttää AdBluen ja elintarvikevärin sekotusta sekä reppuruiskua niiden kantojen käsittelyyn jos ei pakkasia odota.
|
|
|||
|
|||
![]() Tota ydinlahoo ja tyvi lahoo kannattaa välttää....
Jos puut ton saa nii ne ei oo edes kunnollista polttopuuta kun lahosta ylöspäin.
Menee hutuks siel mis sitä on. Mä oon tavannu muutamas rungos. Ja veikkaan et ne on tullu enne mua kun on tehty Harvennusta vuonna 2004 edellisen omistajan toimesta väärään vuodenaikaan. Mulla noi on ollu kuusia tiheenä kasvavas kuusikossa. Viimeksi muokannut uteiN_H : 31.10.2020 21:15 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitääkin mennä uusilla silmillä ens kerralla. Tämä kyllä pirullisen umpeenkasvanut, ja tekee hankalaksi kyllä ns.roskapuiden poiston.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbo topicci | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 165 | 26.09.2016 18:31 |
Mystinen vika samuraissa | JoniS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.09.2011 11:26 |
Rangen mystinen käyntihäiriö | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 24.09.2010 12:44 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
Banaani - mystinen herkku | mikk0 | Cooking & Food | 0 | 16.05.2002 12:54 |